Gå til innhold

Teite dumme dame!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada jeg veit jeg er hormonell når jeg går gravid, men jeg har lov til å bli skuffet fordet!!

Hadde besøk av svigermor i går kveld, hadde akurat bakt sitronkake, hatt over melis som jeg hadde blandet med frsikpresset sitronsaft over. Den var lunken og god når den blei servert, så kommer det fra den teite dama, Jøss denne kaken her var god, er denne virkelig hjemmebakt??? Knurrr, jatenk den er det, du får ikke kjøpkaker hos oss, det veit du svarer mannen min.

Jeg blei skikkelig skuffa jeg, hormonell som jeg er. knurr,

( hun stapper i seg kake til den store gullmedaljen hver gang hun er hos oss, så da må jo de andre kakene være gode også, men det hører jeg aldri)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er en teit dum dame.. Hun gav deg et kompliment for kaken.. Ta det til deg istede for å knægge på at hun aldri har sagt det før.. kaka de var god, og det syns svigermor.. Trenger ikke ligge noe bak det..

Skrevet

Jepp, du er litt dum HI.

Hun ga det klart en kompliment for kaken. Og du, så hormonell som du er, tolket det jo helt feil.

Skrevet

Hva ble du egentlig skuffa av...? Skjønte ikke helt, hun gir deg et kompliment og du blir skuffet...?

Skrevet

Hva var det du reagerte på sa du?

Kan ikke se noe ondskapsfullt av den setningen, kun et kompliment!

Skrevet

skjønner at svigermodre kan ha det vanskelig, her får du en kompliment og så blir du sur? ikke lett å gjøre damer som deg til lags.

Skrevet

Øh...jeg ser heller ikke hva det var du reagerte på. Eller hva du er skuffet over? Hun ga deg kompliment, og du er skuffa??

Du er sikkert en dame som aldri blir fornøyd uansett.

Skrevet

He he he, tulleinnlegg dette her. Eller?

Skrevet

Nei, haha, her skjønner jeg HI godt!

Svigermors kommentar var i kodespråk. Når man oversetter/dekoder lyder den slik:

"Jasså, du har bakt den selv? Det skulle man sannelig ikke tro, så god som den var! Du er jo vanligvis ikke så god til å bake."

Men dette er selvfølgelig den litt mer paranoide hormon-oversettelsen!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg ville nå heller tolket det som "Denne kaken var så fantastisk god at man skulle tro den var bakt av profesjonelle konditorer". Kunne sikkert funnet på å sagt noe sånt jeg også, og hadde på ingen måte ment noe vondt med det.

Skrevet

Tolket det på samme måte som deg sauen.

Skrevet

skjønner veldig godt hva HI mente jeg lol, men jeg må nok innrømme at jeg også kunne gitt et sånnt kompliment ;)

HI: hun gav deg et kompliment!

hun ikte kaken og syntes den var knallgod og sammenlignet den med kjøpekake fordi hun mener de er det beste som finnes :)

jeg tror nok jeg også tok alt i feil mening første gangen jeg var gravis hehe.

håper du ser det selv nå som du leser det :)

Skrevet

Hun ga deg en tydlig kompliment ang. kaken. Og ved å stappe i seg kaken til den store gullmedaljen, beviser komplimanget. Hva er det du er ute etter da HI? Enda større komplimang?

Skrevet

Synst det var en litt teit kommentar jeg. "Sikker på at den er hjemmebakt?" istedenfor å bare si guuud hvor flink du er å bake. utrolig god kake, nam;). Skjønner at du reagerte hi men du er nok litt for hormonell for det var ikke sååå ille. Men så komme det litt ann på måten hu svigermoren sier ting også da..

Skrevet

Ha, ha!!!! Er det mulig og bli sur for det. Svigermor skrøyt jo av kaka di. Eller er du bare sur for at du er en av de få her inne som ikke har grunn til og klage over svigers?????????????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...