Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Bare lurer.... Neg. tester og kroppen er i vill protest.. Dag 57. (hvis eg har hatt el da, så er eg vel rundt 3 uker over ikm nå (evt. 4 uker..to perioder med el-symptomer.) "Tak" i magen. Mye varierende utlfod (vått, slim, hvitt, tappen er lukka så kan ikke tro at det er no eggløsning...). Noen blodstriper på papiret et par morgener denne uka. Stikkinger i rumpeballene og nedover bak lårene. Uffen og mye sulten..forferdelig kombinasjon..!!! Veksler fort mellom sur, sint, salighet, sippete. Tisser ofte, og veldig gult. Nå er jo dette alle typiske tegn på alt aent og da...!! Var hos lege i dag, men han gjorde svært lite utenom en gr.test og en uvi test. Begge neg...så.. Da blir det jo til at en spør og graver på sånne plasser som dette då!!!
miheno Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Skjønner akkurat hvordan du har det - har også testa negativt i dag, men er kvalm og har skikkelig murring i livmor og eggstokk. Har hatt det i tre dager alt, og etter min mening burde jeg kunne testet positivt - er 14 dager siden EL. Men kanskje jeg ikke er gravid (men da blir jeg i allefall bekymret, for et eller annet er veldig rart). Jeg har 2 barn fra før, så jeg burde jo vite når noe er på gang - men hvorfor tester jeg ikke positivt??? Og denne murringa har jeg aldri vært borti før. Huff så vanskelig å vite om det er hysterisk å løpe til lege, eller om jeg bør vente til etter høstferien og se det an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå