Gå til innhold

Ullstrømpebukser til baby - noen tips om noen gode noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal ikke ha stram strikk, sitte etter som bomullsstrømpebukse, være tøyelig og myk... (Liker fasongen til H&M strømpebuksene, så noe lignende i fasong). Skla altså ikke være stillongs, men med bein.. Hehe, noen som har gode tips på hvem som har slike? Str. 70 ca, er til baby på 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joha og sefa passer mine babyer best, men de er noen tynne spjæler som tåler en stram passform.

Skrevet

Safa sine er best! Men de er vanskelige å få tak i da. Sparkjøp har hatt, men ser dem ikke på nettsidene deres nå.

Nøstebarn sine skal også være bra.

Ligg unna Janus sine, størrelse 0-1 år der passet min da hun var 2...

Skrevet

Safa mente jeg også:) Kjøpte nettopp 8 par på sparkjøp.

Skrevet

Kjøpte litt div ull på Spar kjøp, men ingen strømpebukser jeg ble fornøyd med! Tom & Trine strømpebuksene var jo kjempestore i str! Men, tror jeg så de som heter Safa. Er de kun i lyseblå-/rosa? EVt hvordan er de i str? Normale?

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte Safa ullstrømpebukse til snuppa mi på Obs for noen dager siden. Hun har akkurat i overgangen fra str. 62 til 68 så jeg kjøpte strømpebuksa i str 70. Den var kanskje litt stor, men ikke mer enn at det hadde vært helt uaktuelt å kjøpe en størrelse mindre. Den ene jeg kjøpte kosta 29 kr og var rosa med en pingvin e.l. på ankelen og rompa. Ikke så pen, men billig og helt grei under bukser. KJøpte også ei offwhite. Pen og god passform. Tror den kosta 59 kr. Mener også at de hadde de uten figur på i flere farger, den med figuren på var i blå el. rosa.

Godt fornøyd med kjøpet, men har ikke vasket de enda så vet ikke hvordan de holder i vask da :-)

Skrevet

sefa f.eks. - får dem på bogerud

Skrevet

Har ikke prøvd strømpebuksene, men er veldig fornøyd med all annen ull fra By-Torinn. Mange fine farger også til begge kjønn.

Skrevet

Kjøpte en pen lilla på name it, men den har kun 60% ull da! Har også kjøpt en pen rød fra sparkjøp med 70% ull.

Skrevet

By-torinn er fantastiske.

Dyrere enn f eks janus, men tjukke og gode - og holder utrolig godt.

De har både stillongs og strømpiser i ull.

Hemmeligheten med holdbarheten, er at hun som står bak dette merket, farger ulla hjemme i Norge, før det sendes tilbake til sying i kina (eller hvor det nå er) Andre ullmerker gjør ikke det, og siden vannet i de landene klærne produseres er kloret , gjør dette ulla mindre holdbar. Janus morkner jo opp...

Skrevet

Nøstebarn sine ribbestrikkede strømpebukser er helt fantastiske! Ingen som varmer så godt som dem, er min erfaring. Har prøvd påde Janus, Sparkjøp, og NameIt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...