Gå til innhold

Noen her som har opplevd "surprise party" eller lignende???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplevde du dette???

Hvordan opplevde du å bli totalt overrasket, uten noen som helst anelse på forhånd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har blitt overrasket av samboeren, i mai på bursdagen min!

Han hadde invitert alle venner og kompiser av oss, fikset drikke til folket, pyntet med ballonger og annen pynt osv. Også hadde han sendt meldinger med mine to nærmeste venninner om at de skulle ta meg med ut og spise, så vi dro. og hele tiden underveis sendte de meldinger med hverandre om hvor langt vi var kommet osv! Når jeg kom hjem var det ingen sko i gangen, så ante enda ingenting. Og når jeg kom ut i stua var stua full med venner :-D

Var en kjeempe overraskelse, jeg fikk en champis jeg spratt osv! Bursdagsangen ble sunget, danset og stooorkosa oss! (Fant ut at jeg var gravid noen dagen før dette, så jeg drakk ikke noe, men aldri hatt det så koslig, og nøøyt å se at de andre kosa seg også) Kjempe vellykket gjort av samboeren!

(Møtte forresten mange av venninnene som skulle komme i byen samme dag(på dagen. de var for å kjøpe gave) men jeg ante fortsatt ingenting. Når de lurte på hva jeg skulle sa jeg "ut og spise med to venner, så rett hjem og slappe av", og de svarte med at de skulle jobbe, ellers gjøre det samme) kjempe moro var dette!! (og mye bedre enn jeg klarte og forklare her)

Skrevet

Så flott at du reagerte på den måten og at du koste deg !!

HI

Skrevet

Mannen min overrasket meg stort med stort 40-årsparty med alle vennene våre og masse familie som kom langveisfra.

Mat og vin og begge ungene levert hos svigers og greier.

Jeg skulle bare med en venninne ut (hun hadde den løypa planlagt for meg, bind for øynene hver gang vi gikk inn i en taxi, ble kjørt til Jan Thomas og fikk make up på VIP-rommet, og til flere steder for champagne, og til slutt til middag på favorittrestauranten.

Det var ikke bursdagen min før helgen etterpå så dette var jo koselig.

Hadde absolutt ingen mistanke.

Så fikk jeg bind for øynene enda en gang og ble putta i en taxi igjen (trodde vi kanskje skulle på et show eller noe) - og da jeg tok av bindet sto jeg i bakgården hjemme.

Det var tent sikkert hundre stearinlys og alle sammen sto i ring rundt meg og sang da jeg tok av bindet.

Begynte selvfølgelig å stortute - og så jeg som hadde vært så sur på mannen min fordi han ikke ville planlegge noe skikkelig til bursdagshelgen....så hadde han planlagt dette i 3-4 måneder i det skjulte.

Ble en fantastisk fest - men jeg liker vanligvis ikke overraskelser, liker å ha kontroll på det som skjer og være forberedt.

Virkelig en "once-in-a-lifetime"-opplevelse :-)

Skrevet

WOW !!!

Hørtes fantastisk ut !!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...