mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Have fun her hjemme, for det skal vi der borte:-)) Jeg burde ikke sitte her, men stå med hodet nedi kofferten..... Så opp med seg....... pakking er jo såååå kjedelig.... bare en kaffe til i sola så... Ha det så bra, back again på søndag da:-)
Reveenka Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Håper dere får det helt toppers! Venter her så lenge, vi c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Den er grei, vi bør vel få til en lunsj før snøen legger seg, eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Gooood tur og kos dere masse:))) Så snakkes vi plutselig til uka:))
Gummelillan Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 God tur!!!!! Men du har vel startet turen allerede du nå ;-) Selv pakker jeg for harde livet - eldstejenta og jeg skal på "storbyshopping" i Køben. Gleder meg! Ikke like langt og spennende, men veldig koselig å ha en hel langhelg bare med eldstesnuppa, god mat og handling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå