Molait Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Molait er i dag 12+0 og dere må holde ut med henne i maaange uker fremover.
Anja83 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Haha.. Bare hyggelig det da!! Gratulerer med 12 uker!! Deilig å komme dit
Molait Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Joda, har bare mistet ETTER uke 12 jegg da, så ikke helt den store "o hellige 12 uker" Men takker:) Uansett er 2tri ett mye hyggeligere forum å oppholde seg på. Litt andre type innlegg;)
Molait Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 ah..ser at det da er 12+1. Nuvel. Jeg er 12+0 og synes jeg passer inn her fra i dag!
mamman til to gutter Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Når man er 12+0 er man ikke velkommen på noen forum fant jeg ut forrige uke når jeg var 12+0 selv, men jeg var som deg lei av temaene på 1.trimester og syns også jeg passet her inne:-)
4 ♥ Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Hurra!! Titter inn her jeg å nå:-)) Endelig:-)) Vi får holde sammen helt frem til april:-) Leeenge igjen, og føler meg veldig "liten" her inne på 2.tri. Har ikke tenkt å kjøpe vogn, utstyr o.l enda. Venter ihvertfall til etter ordinær ul. Men gleder meg til å komme dit. Jordmortime i morgen, håper hun er grei og vil prøve å sjekke hjertelyd. Er jo 13 uker nå. Må forresten ringe å sjekke tidspunktet, har jo glemt det og rotet bort lappen....som så mye annet for tida. Hvordan skal det bli når ammetåka også slår til:-S :-)) Håper vi får en fin tid her inne!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Velkommen kjære Molait:) Da får vi 2 uker og noen dager sammen her inne på 2.trim. Hvordan er det med deg?
Molait Skrevet 24. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2009 Meeen endelig kom jeg over til deg og 2 uker er alt vi får?? Må snakke masse da!!! joda, formen er oppadstigende. Har lei dag forran meg i morgen:( Er sm ut i morgen og mann har byttet seg fri. Så da har vi dagen for oss selv. Skal først på ul, og så på graven. (livet er underlig)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Huff, ja. Livet er virkelig underlig. Skal tenke på deg i morgen jeg, og sende det medfølende og støttende tanker! Har dere vært på ul tidligere dette svangerskapet? Det går bra denne gangen! Ja, vi må prate mye disse to ukene:) Men det går jo an å snakke litt selv om vi ikke er på samme trim også I helgen skal jeg på hytta sammen med 2 venninner, uten mann og uten barn! Gleder meg! Vi skal slappe av, spise godt og kanskje kjøpe en julegave eller to. Åh det skal bli deilig.
Molait Skrevet 24. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2009 Høres kos ut:) Ja var på en i uke 9+5. Alt så greit ut. Bestilte en til uke 12 uansett for å få sjekket evt avvik. http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=341597 Vet ikke om du får den opp jeg:)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Jeg fikk ikke se bildene. Kom bare til innlogging. Ja, det var kos på jentetur. Fikk til og med kjøpt julegave til Vegard. Jeg kjøpte elektrisk bilbane. Faren ville åpne den nå, men han blir fint nødt til å vente:) Han kommer til å kose seg like mye med den banen som Vegard:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå