Gjest Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg fant de på tilbud til 99,- og tenkte de kunne være greie å ha når det ble litt kaldere. De er litt stive merker jeg men hun i butikken mente årets modell var bedre enn tidligere (uten at jeg har noe peiling på det). Må ha vinterstøvler også,men disse må være perfekt til sørpevinteren her;)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Har hatt Slusher en gang og kjøper de aldrig igjen... For det første så er de fryktelig stive og harde. Litt vel i tyngste laget synes jeg. Første paret lakk og det gjorde andre paret og(da gadd jeg ikke bytte igjen og kjøpte nye) Eldste er veldig varm om beina og har alltid vært det, men hun var støtt kald i disse. Kjøper bare viking thermo eller dockboots etter dette. De fungerer veldig bra etter min erfaring
Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Nå er de kjøpt så da får de greie seg:) Lekker de få jeg heller bytte. Ellers har vi veldig god erfaring med viking sine vinter-sko(gore-tex) om noen lurer. De blir nok årets også
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Får håpe de er litt bedre nå en de var når jeg kjøpte de, var jo tross alt fire år siden. Så mye kan nok ha skjedd på den tiden, selv tør jeg ikke å stole på de. Har tenkt å kjøpe de viking gore-tex vinterskoene til minste, så godt å høre at dere har god erfaring av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå