♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk mine i Mars, men først begynt å bruke dem nå. Men det er akkurat som de har et grått belegg utenpå. Har svarte. Hvordan får dere vekk belegget utenpå? Vil ha blanke og fine , som alle andre
EbbaLille c Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hadde det samme problemet med mine, det viser seg at det er fordi dem er tørket ut! Dette skal ikkje skje så raskt siden du fikk dem i mars!! Jeg tok kontakt med butikken og fikk bekreftet at de var uttørket, fikk også beskjed om at det hadde vert ett parti med dårlige støvler der alle tørket fort ut. Siden jeg bestilte mine fra danmark tok jeg kontakt der og det stemte at det var mange støvler som var solgt med samme problem, de hadde fått mange henvendelser på det. Jeg fikk da nye støvler..eller jeg venter på de nye. Pga disse problemene hadde de stoppet produksjonen en stund og jobber nå med å produserer nytt. Mine var så tørre at de nærmest såg blå ut.
Candy girrrl Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Ikke noe problem. Kjøp turtle dekkglans på bensinstasjon. Blir blanke og fine. (skomakertips til Hunter på frukost-tv)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Hm vet ikke om de er tørket ut egentlig. Virker mer som det er et belegg med noe hvitt på dem.. De ser liksom ikke så nye ut..Turtle dekkglans er bra altså? Vil ikke ødelegge støvlene
Helverine Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 E venninne hadde Hunterstøvler med sånn hvitt belegg. Hun gikk til butikken og klagde på det. Fikk nye. Det var noe galt med et parti sa de. De hadde blitt for varme elns. Gå til butikken der du kjøpte de du Jeg har Hunterstøvler i sølv ;o)
La Perla Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Fordi Hunter-støvlene er ekte gummi, må de smøres med fett innimellom. Det gjelder alle støver av gummi (og ikke polyetyl-ett-eller-annen som de fleste andre "gummi"-støvler er laget av).
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2009 Hm kanskje jeg skal ringe butikken...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2009 hm, ja kanskje jeg får smøre de med fett. Hva slags fett egentlig?
La Perla Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Jeg fikk med med noe fra butikken da jeg kjøpe dem...husker ikke hva det var for noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå