Gå til innhold

Facebook - hva er det verste dere har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevd merkelige ting der eller er de fleste fornuftige? verste jeg har opplevd er folk som legger ut bilder av andre, det er vel ikke lov heller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd noe ille der. Annet enn at en kamerat av oss la ut bilde av meg, samboer og datteren vår fra hennes dåp uten å spørre oss - og jeg ba han fjerne det og ikke legge ut bilder av oss uten å spørre. Kunne aldri falt meg inn å gjøre det med noen....

Skrevet

det verste er det at en person som var med i brylluppet til meg og mannen min la ut en haug med bilder fra brylluppet vårt uten å spørre oss først. jeg syns det burde være opp til meg og han hvilke bilder som er tilgjengelige for andre når det er fra et arrangement av en slik karakter.. denne personen hadde satt opp seg selv om eneste moderator for denne gruppen slik at i starten (mens alle andre på facebook så på bildene) var det kun henne som kunne gjøre noe med det.

Skrevet

Hmmmm, det er ikke mye det gitt.

Men det "værste" jeg kan komme på er ett bilde som nylig ble lagt ut av meg hvor jeg danser på reunion, noe sååå stygt! hehe... Jeg har ikke tatt det vekk, fordi det er da meg selvom det var unektelig fælt.

Jeg skal heller tatovere meg selv i panna "aldri danse når du drikker, det ser bare ikke pent ut!" hehe..

Så har jeg en episode nr 2 hvor jeg godt kunne vært foruten.

Disse bildene hvor man tagger inn en haug med folk, hvor de skal skrive ett minne om deg & personen.

Vel, det var en som var så lur å skrive "meg & deg, bak der og der". As in at vi hadde hatt sex ://

Og det skjønte såklart min mann, men han skrev til denne personen under kommentarer på bildet, slik at da forsto virkelig ALLE som var blitt tagget hva dette betydde!

(skrev noe som at "du får en sjangse til å slette den kommentaren din XXX")

Jeg var på jobb da, men fikk slettet begge kommentarene med engang jeg kom hjem. Desverre har de fleste fått det med seg, da mange får mail om det! :((

Så den siste der, det blir vel min værsting.

Ellers liker jeg fjæsboka! :D

Skrevet

Det er ikke lov å legge ut bilder av andre uten dems tillatelse, om dem ikke er i bakgrunnen. (altså, om du har tatt bilde av en scene, så ser man hodet på en haug med andre folk i forgrunnen så er det lov om du skjønner)

Har ikke opplevd noe skikkelig ille egentlig.. Bilder som er fæle av meg har jeg fått folk til å slette uten problemer.

Haha.. Har en tante som hadde laget seg face, og skulle ha profilbilde, denne tanta er ikke så god på data, og måtte legge til et og et bilde før hun fant det ene hun skulle ha. Hun visste ikke at alle bildene hun lastet opp som profilbilder la seg i fotoalbumet.. Hun hadde lagt ut et skikkelig stygt tullebilde av onkel.. :P Der han så lite god ut.. :P Hun fikk jo helt sjokk når hun så at bildet hadde vært ute en time, og fått masse kommentarer.. :)

Skrevet

Det irriterer meg at hver gang jeg skriver noe jeg synes er helt greit, blander min mor seg inn og sier at jeg ikke må skrive så personlig.

Hva som er så personlig med å skrive at jeg har vondt i hodet 1 gang hver 80.dag, det skjønner ikke jeg.

Og så er hun en ekspert på å kommentere hva folk sier i statusen sin, spesielt hennes skilte mann. Hvorfor hun har hann på FB, det skjønner ikke jeg. Hun irriterer seg over alt han skriver i statusen sin.

Skrevet

Ble litt lei meg da jeg oppdaga at to tidligere klassekamerater inviterte så å si hele klassen til sin felles bursdagsfeiring, men jeg fikk selvsagt ingen invitasjon!:-(

Skrevet

Har ikke hatt noen "fæle" opplevelser med fjesboka. Men jeg hadde en opprydding i 'venner-boksen' for en stund siden og fjernet endel folk som jeg ikke snakket med og ikke følte noe for å ha på fjes. Jeg synes nemlig ikke jeg har behov for å ha barneskolekamerater som jeg ikke har sett eller snakket med siden barneskolen som venner. Orker ikke ha så mange der inne med fjasete oppdateringer som jeg ikke er interessert i. :)

For noen dager siden oppdaget jeg et venneforespørsel fra ei av de jeg slettet igjen (hun var venn med min kjære og prøvde hele tiden og få han til sengs, til tross for at min mann flere ganger fortalte at han var gift med meg, og da ønsket vel ikke jeg å ha dette mennesket som venn), og jeg tenkte litt sånn: "ta hintet" og ignorerte det. Så ringte dette fjolset til min kjære og sa at jeg ikke var venn med henne på fjes lenger og hun lurte på om han kunne be meg om å legge henne til igjen, for hun hadde sikkert bare falt ut!!?

Ba min mann om å slette henne fra sin liste også jeg, så får vi se om hun skjønner det. Litt pinlig å være så dum...

Skrevet

En venn av mannen min tok livet av seg på facebook for noen dager siden. Postet selvmordsbrevet der før han hengte seg. Skrev flere oppdateringer om det i timen før også...

Skrevet

Og ingen sa fra til politiet? Så trist å rope om hjelp, og ikke få det..........

Skrevet

uff grusomt!!!!!!! Skummelt å tenke på at våre barn er første generasjon som vokser opp i den mediverdenen vi lever i, med alle de farer det medfører..

Skrevet

Nja..syns det var kjipt og se invitasjon til hyttetur lagd som event,hvor alle i vennegjengen var invitert utenom meg og mannen :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...