Gå til innhold

Erfaringer med brystpumper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å innvestere i brystpumpe før fødsel og heller levere den inn igjen hvis jeg ikke får bruk for den. Har litt skrekk for brystbetennelse og vil gjøre det jeg kan for å slippe det.. Har fått med meg at det er miljøgifter i Avent sine tåteflasker og da er det vel det i brystpumpen og? Mendela sine flasker var ok.

SÅ...Er det noen som anbefaler Mendela brystpumpe, og da eletrisk eller manuell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det en stund siden jeg brukte brystpumpe, men jeg kjøpte til mitt første barn, først en avent håndpumpe, puh- det var slitsomt, gikk deretter over til en meleda fra apoteket-elektrisk, kjempe fornøyd med den, brukte den gjennom de to andre svangerskapene også, nå venter jeg nr 4, brystpumpen er utslitt så vi får se om det blir behov for en ny, da blir det iallefall elektrisk. regner med at pumpene også har blitt bedre med årene. ja ja dette ble vel kanskje ikke mye hjelp, men det er nå mine tanker:)

Skrevet

Jeg ville satset på en elektrisk en. Jeg har prøvd både manuell og elektrisk og for meg så var det helt dødfødt å holde på med den manuelle. FIkk ikke til ordentlig vakum og det var dritvondt. Nå har jeg pupper som er litt vrange på den pumpefronten så elektrisk ble eneste løsninga. Du kan jo høre med helsestasjonen/jordmor der du bor om de låner ut pumper. Det er jo litt dumt å investere i en og så får man ikke bruk for den.

Skrevet

Takk for svar :)

Hvilke apotek selger Mendela? Har nemlig ikke sett dem noe sted foreløpig...Må jeg få dem til å bestille kanskje?

Skrevet

jeg klarer ikke å huske hvem apotek jeg kjøpte min på, men mener jeg har sett dem på det nye apoteket boots.

Gjest Månefuglen +2 *høygravid*
Skrevet

Hvis du søker på Medela så finner du den nok litt fortere enn om du søker på mendela.. ;-)

De har den på alle apoteker i alle fall

Skrevet

Kjekt å vite! HEHE...

Skrevet

Avent har kommet med nye flasker og brystpumper uten Bisphenol-A, så bare sørg for at du får riktig type hvis du velger å kjøpe disse!

Skrevet

Hvor har du funnet ut at Avent har kommet ut med nye flasker og brystpumper uten Bisphenol- A Pax? Og hvordan kan man finne ut om de inneholder Bisphenol - A eller ikke?

Rezia- termin 25.10.09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...