Gå til innhold

Å, jeg er så utrolig spent! UL i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

H*n sparker masse, så er ganske sikker på at alt er bra, men skal bli godt å få vite det helt sikkert, da.

Og så håper jeg så inderlig at de klarer å se om det er en gutt eller jente der inne... Da kanskje det går opp for meg at jeg skal bli mamma igjen. Tror ikke helt jeg forstår det enda, nemmelig...

Åååååå, så spent! :)

Hvis det blir ei jente har vi en av hver, og da blir sikkert dette det siste barnet, men hvis det blir enda en gutt har jeg fått "tillatelse" til å lage et til senere. Så vet nesten ikke hva jeg ønsker mest at det skal være;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til:)oppdater etterpå:)

Skrevet

Vi får ei jente!!!!

:):):):):)

Trodde hun, da. Kan jo ikke være helt sikker, selvfølgelig...

DA HAR VI EN AV HVERT!!!!! :)

Skrevet

Grautlere så mye. vi har to gutter fra før og nå ser det ut som det blir jente på oss også! jordmor sa hun var 90% sikker, så jeg har kjøpt litt jenteklær. Skal på ny ul den 13. oktober, hvis jm fortsatt mener at det er jente så blir jeg nok enda litt mer sikker.

Skrevet

Gratulerer selv:)

Det er noe spesielt med å bli jentemamma, uansett hvor fantastiske disse sønnene kan bli, og dette var vel kanskje din "siste sjanse"?

De aller fleste stopper jo på tre;)

Her hadde vi nok prøvd en gang til dersom det hadde vært en gutt, men egentlig tror jeg kanskje at jeg vil ha enda et barn allikevel... Hmmm...

To ER en for lite...

Skrevet

Gratulere så masse:) Jeg får også en jente♥

Var i går på ul:)

Når har du termin da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...