Gå til innhold

Økt lisens pga MgP og Spybak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det at 55kroner på lisensen er så mye ekstra fra eller til, det er det at jeg ikke ser på mgp, jeg ser ikke på nrk og jeg betaler ikke min lisens med glede. Jeg skulle ønske det fantes et alternativ for oss som ikke ser på Nrk sine kanaler. Jeg syns ikke det er rettferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...... FrP ville fjerne lisensen......

Skrevet

NRK burde kunne ta litt fra sports-budsjettet. Vet ikke hva de bruker på sport, men det kan ikke være rent lite.

Litt mindre dyr fotball og man har MGP i boks uten at man trenger å øke lisensen.

Skrevet

FrP ville fjerne lisensen ja, men de ville fjerne ganske mye annet også, he-he. Stemmer Høyre jeg da. Jeg syns bare det skulle vært et valg å betale lisens.

Og ja , jeg syns de kan ta utgiften fra andre ting enn lisensen.

Skrevet

NRK har allerede solgt en del fotballrettigheter, men det er ikke nok.

Fjern hele jævla lisensen og la NRK bli reklamekanal, jeg vil ikke betale for noe jeg ikke ser på!

Den ene dagen i året jeg bruker NRK klarer jeg meg uten, kan fint kjøpe Tre nøtter til Askepott, disney jul og alle de andre som går på julaften på dvd. MYE billigere

Skrevet

Det var da bra for jeg er så leeei av fotball, hehe!

Betaler gjerne lisens da jeg er stor fan av reklamefri radio og ser mye på NRK. Men synes ikke at lisensen trenger å øke på grunn av MGP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...