Gnisten Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Sitter her og har gitt opp hele nattesøvnen... Er så sliten og trøtt, men får ikke sove... Noen andre som er lei av at vi nå liksom skal venne oss til lite søvn... Jeg kan for min del ta lynversjonen... Har en gutt på 2 år som våkner om to timer og forventer at mamma skal være like opplagt som han... Men jeg har vært våken siden kvart på fire og hele kroppen verker... Og det er syv uker igjen til babyen kommer........ Skrekk og gru...
Frøken B ღღ Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg hører ikke til her inne enda, sniker fra 2. trimester jeg. Men jeg tillater meg å svare deg likevel. Jeg sliter også med søvnen for tida. Mest pga smerter i bekkenet, men nå om dagen også fordi jeg er alene og det er veldig uvant å ligge alene i den store senga. Gleder meg til lørdagen når samboeren kommer tilbake! Har vært våken i litt over en time nå og har vel egentlig gitt opp mer søvn i natt...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Du er ikke alene om det nei. Her har jeg ikke sovet noe særlig idet hele tatt gjennom hele svangerskapet. Men igår natt, og delvis inatt fikk jeg meg en skikkelig godnatts søvn. Jeg droppa senga og la meg på en skumgummimadrass på gulvet. Jeg sov bedre enn på lenge. Vet egentlig ikke hvorfor, tror det var fordi at jeg da fikk ligge for meg selv. Inatt sov jeg ikke like godt, men bedre enn ALLE de andre nettene. Nå har jeg ikke unge fra før da, så jeg har kunnet sove litt mer på morgenen, selv om det egentlig bare blir lett overflatisk søvn. Nei, det er jammen ikke lett å skal finne energi og overskudd med så lite søvn. Jeg blir bare så imponert over de som er gravid og har små barn fra før. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, når jeg såvidt klarer å fungere med bare meg selv å tenke på... Men må man, så klarer en vel det utroligste
BarnNr.4 :) Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Har det akkurat som deg Men jeg har nesten bare 2 uker til termin da, men uansett så er det veldig slitsomt å ikke kunne sove når man både kan og har tid til det!!! Jeg har og ei på 2 år som er veeeeldig opplagt når kl. er 06.30! :/ Men kan ikke si at jeg er det.... Jeg er så trøtt her jeg sitter at jeg seriøst verker over øyelokkene!!! Nei nå er jeg lei av det her.. Skulle ønske jeg kunne sove leeeenge
Mikkemafian Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Har akkurat samme greia her. Jeg klarer ikke å sovne om kvelden, jeg da. Er lys våken, og det er egentlig nyttesløst å legge seg.. I går var jeg oppe til over 3, og det er så ulikt meg. Har ALDRI slitt med søvnproblemer tidligere, så jeg synes det er veldig rart... Jeg får sove så lenge jeg vil om morgenen. Min mann tar snuppa med i barnehagen på vei til jobb, men i dag ringte telefonen klokken halv 8, og da var det jo slutt på moroa, ikke sant? Håper jeg blir trøtt i kveld. Vil gjerne sove som vanlig. 2 uker igjen til termin...
nr3imagen Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Flere som har det sånn:) Jeg lå våken hele natt igår og natt sovnet jeg 01.30. Er mye kvalm og har mye kynnere på kvelden/natta..... Slitsomt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå