Gå til innhold

Herregud som jeg griner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på filmen "Mamma Mia" og griner som en unge!

Jeg har kjeftet så mye på min lille tass i dag..han er 2 år og snart 8 måneder. Midt oppi trassalderen sin! Og han vet akkurat hvilke "knapper" han skal trykke på for å irritere meg. Og det verste er at jeg klarer ikke å ta meg ordentlig sammen pga disse hormonene i kroppen min+at jeg er så sliten og trøtt for tiden!

Og nå-når jeg ser denne filmen med all den gode musikken og en av sangene handler om at tiden flyr så fort og at man glemmer tiden når barna er små...huff...ja..da griner jeg! Føler skyldfølelse for å ha kastet bort så dyrbar tid på å kjefte på han i stedet for å kose han og gi han masse kjærlighet!

Gud hvor fæl jeg føler meg...har mest lyst til å vekke han bare for å si at jeg elsker han og kose med han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he, ja det er lett å ta til tårene nå for tiden. Må le av meg selv iblandt også.. Helt tullerusk..he he

Skrevet

Sikter du til sangen "Slipping through my fingers"? Ja, det er jo umulig å høre den sangen uten å gråte.. faktisk har jeg alltid syntes den var trist, til og med lenge før jeg fikk egne barn, men nå er den jo direkte farlig å høre på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...