Gå til innhold

Nurket har plutselig blitt så rolig :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig når det nærmer seg termin? har egentlig 14 dager igjen, men skal ta keisersnitt på tirsdag...begynner å bli bekymret for at noe er galt. Har virket som det var den hyperbabyen inni der, helt frem til nå de siste par dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns mine har blitt roligere mot slutten. Mindre plass. Men de har hatt et "bevegelsesmønster" i løpet av døgnet om du skjønner....?

Ring på føden å hør med dem om du er usikker! :o)

Skrevet

Ja, bare synes det ble rolig så brått... skal på Riksen på samtale i morgen, så jeg får sjekke da. Takk for svar :-)

Skrevet

Det er helt normalt at de blir roligere når det nærmer seg termin. Min har blitt MYE roligere, hun har sprella gjennom nesten hele svangerskapet, men nå kjenner jeg ikke så mye. Var på sparketest/CTG på sykehuset igår, og da var alt helt fint. Så lenge du kjenner liv, så står sikkert alt bra til. Men er du veldig bekymret så skal du heller ikke nøle med å ringe føden. Bedre føre var :)

Skrevet

Har hørt at det er veldig vanlig-og ganske så logisk-at babyen roer seg på slutten. Bevegelsene du kjenner oppleves mer som at babyen "åler" seg der inne i stedet for spark og lignende. Og alt dette fordi den lille har fått mindre plass.

Har også hørt at noen babyer roer seg veldig fordi hodet er festet i bekkenet.

Er du virkelig nervøs eller bekymret er det jo bare å ringe føden. Ring heller en gang for mye enn en gang for lite. Er ikke no gøy å gå rundt å være bekymret.

Skrevet

Er ikke sånn hysterisk bekymret. Bare litt begynnende bekymring egentlig... men siden dere også sier at det er vanlig at de blir mer rolig på slutten, så er det sikkert derfor. Akkurat nå hikker hun, så jeg vet jo at det er liv... Tusen takk for svar. Ser an til imorgen, også kanskje de kan ta en liten sjekk da at alt er som det skal.

Skrevet

har vært en tur på føden og hatt samtale, og de sier at på slutten skal man kjenne liv minst en gang om dagen, og det er helt normalt at de har blitt roligere, jeg har hatt en kickbokser der inne i lang tid,men nu luktar hun bare på blommorna tror jeg, rene bedagelige ungen jo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...