It's all about me Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Synes disse tider er så vanskelig, men ull er jo regulerende så burde vel ikke være mulig å begynne for tidlig vel......?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 jeg har ikke tatt det på mine unger enda, siden de er varme av seg, men ser at mange barn i barnehagen hvor jeg jobber har begynt med ull.
erteposen + 4 Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Min har. Ikke stilongs, men en topp. Det regner sånn og tynn ull under regntøyet liker min 5-åring.
Musemor med tre søte små Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Når bor jeg riktig nok på Østlandet, men er i Bergen nå i disse dager. Temperaturen er omtrent den samme. Jeg har begynt med tynt ull undertøy på gutten min.
It's all about me Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2009 Tenkte jentungen skulle få imorgen, hun sitter jo så mye på bakken. Så får jeg de det an på guttungen en stund til. Han er så aktiv og varm at det nok ikke er noe problem.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Ja noen dager når det er ufyselig vær (noe det er stort sett hver dag for tiden.... grrr....)
Gjest MariRari Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Ja, tok på en ullbody på 1-åringen i dag. Har utsatt det i det lengste fordi det virker så endelig - ingen mer muligheter for godvær... Og ja, dette været om dagen er jo helt helt krise.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Heisann! Her er ulla kommet på! Ulltrøye på skolegutten, men ikke stilongs enda. Ullbody og Ullbukse på på babyen (3mndr) Hun har vel egentig brukt ull helt fra hun ble født, så vet ikke helt om det teller..Men nå de siste ukene har hun og på krinkeldress (ull) Mor i huset får tilnærmet anfall av ull, så hun har funnet frem superundertøyet i fleece/microfiber.. Ullhilsner fra Sandsli!
Candy girrrl Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Kjørt ullsokker en stund. Så en uke med strømpebukse. Går over til ull fra topp til tå når det går under 10 grader, eller veldig snart. Bruker fortsatt bomull under genserene.
La Perla Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Nei, ikke barna, men selv bruker jeg ull når jeg er hjemme, jobber i hagen o.lign. Min femåring er så varm av seg, at han ikke begynner med stillongs før det blir litt kaldere. Han reagerer dessuten på ull (eldstejenta også), så jeg bruker mest superundertøy og slike på ham. Skal bestille nytt silkeundertøy fra New Zealand i dag.
It's all about me Skrevet 24. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2009 Kledde på jentunge ull som planlagt. Guttungen spurte jeg om han ville kle seg som han pleide eller om han syntes det var litt kaldt å være ute og ville ha på seg ull under. Han var ikke i tvil om at han ville ha ull på, så da ble det det ) Hvorfor gruble når jeg bare kan spørre gutten, he he.
Erisa* Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Jeg bruker ullbukser uten strømpebukse under nå. Og gjerne en ulljakke/genser. Når det er så vått er det greit med ull innerst, slik at hvis det blir vått gjennom regntøyet (det skjer lett når man legger seg ned i en vannpytt....) så er det ikke helt krise:) Anbefaler ullfleece-buksen fra Nøstebarn, den er kjempedeilig som joggebukse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå