Gothminister Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 De kom ut best i test her en gang. Året etter ble de desidert dårligst,fordi det var en feilproduksjon,de hadde fått membraen feil vei inni skoene,ergo,så renner det vann inni.. Hvordan de var i fjor,det vet jeg ikke.. I testen i Foreldre og Barn nå,så sto det også att det kun var den ene skoen som lakk,ikke begge to. Og da kan det være att det bare var en tilfeldig feil med den ene skoen,siden den andre var helt tørr.. Ikke vet jeg,men jeg velger å prøve de,er de dårlige,så er det bare å kaste de,299 kr er ikke så mye..
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Neida, 299 er ikke mye, for 1 par... Må en kjøpe ett til så blir det fort dyrt. Eldste sine lakk som ei sil ( kjøpte de det året de faktisk var best i tets) pluss at de ble oppskrapet på tåa med en gang, ergo, de trakk inn enda mer vann... Nei... De funker faktisk ikke for aktive barn. Jeg sender ikke mine barn i bhg uten å vite om de ikke er våte eller kalde i beina...
Fillerya Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 At de ikke fungerer for aktive barn protesterer jeg mot. Jeg har en meget aktiv turborotte, ute hele dagen, høyt og lavt. Og han har ikke vært blaut på beina de to åra vi har hatt disse skoa. De har fått vanlig stell, og en dæsj med impregnering i ny og ne. Kommer kanskje an på hvor en bor i landet også? Er det så bløtt ute at det er vanndammer bruker vi cherroxer. Da er det som regel ikke så kaldt heller.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Vi bor på vestlandet, men vi har hytte på heia... Og da funker ikke cherrox, blir for glatt faktisk... Så når de trekker inn vann så funker de ikke. Søskenbarnet til barnet vårt (ei veldig rolig jente) slet også hull på sine...
Fillerya Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Vi bor i mjøstraktene, med stabilt vintervær, så her funker det faktisk bra:-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Hehe, kanskje det er forskjellen, skulle ønske vi hadde mer stabil vinter slik at barna ikke snubbler i en blanding av grus og snø Hadde det vært mer snø hadde det nok ikke gått hull i dem... Har ikke tenkt på det på den måten De funker ihvertfall ikke her hehe
Gothminister Skrevet 23. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2009 Bor ved mjøsa vi også,og jeg tror de skoene blir fine her. Bruker også VikingCherrox,og de brukes ved over 0 grader,da det er bløtt ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå