WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 JEG TRENGER FORNYELSE! Har hatt en jobb med "uniform", men nå har jeg en jobb hvor man skal halvformell ut, pent kledd, men ikke skjorte og dressbukse/skjørt. Casual pent..hehe..er det noe som heter det? Og jeg har INGENTING i klesskapet som jeg kan bruke på jobb! Jeg har et par jeans og en drøss med langarmete trøyer i tusen farger, men det blir aaaaltfor kjedelig! Hva skal jeg kjøpe i høst/vinter? Som også er litt varig, for senere sesonger? Av kroppsfasong er jeg like bred over hofter som over skuldrene (ca), smalere i midjen, brede (normaltbrede?..alle jenter synes vel kanskje lårene er akkurat litt for brede..hehe) lår, og akkurat en str for små pupper til resten.. ;o) 1.72 m høy og veier 75 kg. Skal ned 5-7 kg, men ikke mer, og det er jo egentlig bare tull å tenke på nå. Jeg må jo ha klær som passer NÅ. Hvis noen kan hjelpe med tips så blir jeg kjempeglad.
Monajenten Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Får du ikke lov til å gå med skjørt? Jeg er inne i en veldig kjoleperiode nemlig:-) Elsker å gå med kjoler, har mange hverdagskjoler og går med kraftige strømpebukser til, eller store gode gensere med tights til. Klesskapet mitt er for tiden veldig lilla, grått/sølv og svart. Store smykker og armbånd og belter er veldig mote nå. Men hadde uansett kjøpt meg en mørk fin jeans og gode svarte støvletter. Det er en investering og lurt å bruke litt penger på. Jeg har også timeglassfasong og jeg kler best klær som er formsydd. Kjoler med innsving i livet som går ut nede, og rekker til rett over knærne.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 Jo jo - klart jeg får gå med skjørt ) Gjør det bare vanligvis ikke. Vet ikke helt hvorfor. Svarte støvletter? Eller mørk brune? Har alltid "hørt" at brunt skinn virker mindre "plastikk" og ser mer ekslusivt ut enn svart?
Monajenten Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Kommer jo an på om du kjøper skinn eller uekte da;-) Jeg har både svarte og brune støvletter, og liker begge deler:-) Men det kommer veldig an på hvilke farger du har tenkt å satse på. Hadde valgt meg ut en "fargepalett" med farger du liker og kler, slik at du kan matche de fleste av klærne dine med hverandre. Upraktisk å ha ett plagg av 300 farger liksom:-) Grunnen til at jeg skrev svarte støvletter, er at det passer til fargene jeg bruker nå:-) Ta deg en tur på Bianco, der har de utrolig mye fint, og det er ikke alt for dyrt heller. Men de har stort sett veldig gode og behagelige sko/støvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå