FruTB Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Begynner det å bli trangt, eller fungerer vognen fint enda? Lurer litt på om vi kanskje blir nødt til å kjøpe enda en vogn før vognperioden er over :S
It's all about me Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Testa den på eldstemann da han var 2.5. Sittedelen var mer enn stor nok, men han stanget i kalesjen dessverre. Så uten kalesj fungerer den leeege til, med er heller tvilsomt.
digger Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Hadde absolutt ikke gått for denne vogna for et så pass gammelt barn dessverre.
FruTB Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Vognen har vi hatt hele tiden, så her er det ingen vei tilbake Lurte bare på om jeg må forberede meg på å bytte den ut etter hvert ...
MintCondition Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg har jo ikke hatt den vogna selv, men de jeg kjenner som har hatt den har byttet den ut før barnet ble 2 år
Pirkeanonym Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Bugaboo bee går fint til en 2,5 åring, litt trangt blir det jo.. Ungene slutter vel å bruke vogn i den alderen? Vi har ikke brukt vogn på et halvt år, hun er nå 2,5.
FruTB Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2009 Ja, det er i grunn det jeg også har tenkt - at man bruker vel ikke vogn så _veldig_ lenge ... Dessuten skal vi kjøpe en trille nå, som vi kan ha liggende i bilen - og den kan han jo eventuelt bruke helt på slutten om buggisen svikter. Gruer meg litt til den blir for liten kjenner jeg :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå