Elvirra Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Legen kom fram til 15oktober første sjekk.JM kom fram til 10oktober.UL sa 21oktober , den jeg går etter .. Vet jo at ungen kommer når den er klar,men syns det er rart de sier så forskellig
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Tok jordmor og lege ultralyd på deg? Jeg ville stolt på den termin du får på ordinær ultralyd. Det sies at det er på den tiden at de fleste babyer er omtrent lik i str , og at man derfor lettere kan regne en presis termin. Når har du menstermin da?
Elvirra Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 nei de tok ikke ul,de regna seg fram..jeg kommer fram til 15okt selv også,sist mens 6/1-09
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Da bør du absolutt stole på UL-termin Der får de tatt presise mål.
Stephanie_ Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 jeg har også fått flere forskjellige terminer, men mine tre er basert på ul alle sammen...! fikk 30 sept, 5 okt og 10 oktober... 10 oktober kan ikke stemme iforhold til når jeg ble gravid så hvis jeg går til denne så har nurket vært inni meg for lenge til at det er sunt for noen av oss, men det er denne terminen legen min går etter på tross av hva jeg sier... barnefar bor i england, så jeg vet veldig godt når dette barnet ble laget! 10 oktober er den datoen jeg fikk etter ul i uke 16. og den som absolutt stemmer minst iforhold til når det kunne ha skjedd. huff... så jeg håper de vet hva de driver med eller at babyen kommer en stund før! det viser egentlig bare at selv leger tar feil... og er usikre... selvom de har et ul apparat og målesystem så kan de ta grusomt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå