tintafant-m/2 jenter Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 er 14+6 i dag, men føler meg ikke så veldig gravid akkurat. Fin form, det eneste er at jeg blir veldig fort full i magen. Var på 1 ktr i dag, men ikke sjekket fosterlyd. Livmoren er nesten opp til navlen, men ikke så mye mage. Ikke kjent liv enda selv om jeg venter nr 3
FrkBomst&Frø Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 14+4 i dag! Kjenner det som deg, som om jeg ikke er gravid i det hele tatt lengre. Det eneste er huepine som stadig vender tilbake, vondt i halebeinet og nå har jaggu puppa begynt å lekke blank væske... Jeg aner ikke hva det kan komme av! Dette er første gang vi får barn, så det er vel ikke normalt at jeg skal kjenne noe til minsten i magen enda. Men, jeg prøver jo da, og en nattmorra jeg våkna her og måtte tisse, så ble jeg liggende å kjenne på noen små sommerfugler som fløy rundt i magen. Kan være så mangt, men jeg vil veldig gjerne at det var første gang jeg kjente livet inni meg Hørte hjerte forrige uke hos jm
SivMaria Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg kjenner meg som regel ikke gravid, men får i noen sekunder om gangen en slags oppvåkning, men dessverre så greier jeg ikke å holde på følelsen. Er fremdeles en del trøtt, og har også litt hodepine, men ikke så sterke anfall som før. Kvalmen er helt borte heldigvis, men er fremdeles vár ovenfor mat; blir også fort mett og greier ikke følelsen av å være overmett. Er idag 15+4, førstegangs, og tror jeg kjente første bevegelse igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå