Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i går kveld hatt kjempe vondt i mellom gulvet. er vondt når jeg trekker pusten ( men også når jeg ikke gjør det.) Gjør også vondt bak i ryggen. Er nå så vondt at jeg nesten ikke holder det ut. Noen som vet hva dette kan være? Noen andre som har det slik?? Er 35+2 uker.

Uff sov nesten ikke natt til i dag, og kommer ikke til å få sove i natt heller hvis ikke det gir seg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kan ikke si noe sikkert, men vet at rundt den tida er magen på det høyeste, noe som gjør at det presser vedlig på mellomgulvet og dermed også både ribben og ikke minst lunger. Husker jeg hadde problemer med å puste mange ganger runndt den tida, og vondt på sidene. Ofte om natta måtte jeg opp å gå for å klare å puste ordentlig

Men om det er helt forferdelig vondt ville jeg kanskje snakket med lege?!

Lykke til og god bedring:)

Skrevet

Ta kontakt med føden i kveld! Smerter i mellomgulvet KAN være et tegn på en spesiell type svangerskapsforgiftning (HELLP)! Dette skal man alltid sjekke ut! Kan også være lungebetennelse, og kan selvfølgelig være "bare" helt ufarlig som luftsmerter fordi livmoren presser tarmen opp i mellomgulvet (har hatt det en del selv...).. Men du bør få det sjekket ut, og du bør ikke vente!

Skrevet

Men er det noen andre tegn på den typen svangerskapsforgiftning også?? for har ikke vondt i hodet eller noe sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...