Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Vurderer å sette inn spiral, da gubben ikke vil ha flere barn enda, og jeg er lei av å knaske p - piller:( Tåler engentlig ikke hormoner særlig godt.. Noen erfaringer med kobberspiral? Vond å sette inn? Bivirkninger? Pris? Kjenner mannen noe til spiralen? Takk for svar:)
Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg var fornøyd men fikk tilbake de intense mens-smertene som før jeg begynte med hormon-preparater. Men heller det enn alle hormonene:) Jeg ble gravid med kobber-spiral da(blir utrolig lett gravid) og mistet. De færreste opplever nok dette:) kostet 450,- og varer i 3 år. Jeg synes ikke den var vond å sette inn.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Ikke vond å sette inn. Ingen bivirkninger, min mens var som normal og ikke vond. Pris ca 300 Mannen kjente ingenting Eneste minuset ... jeg ble gravid etter 6 mnd (og har et 9 mnd gammelt gull sovende i senga si) ;-)
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Takk for svar:) Høres bra ut dette da! tingeling_80: Vil gjerne bli gravid igjen jeg, så den "bivirkningen" er helt grei! Så lenge evt. graviditet ikke er min "feil", godtas det vel av gubben også
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg har hatt kobberspiral og jeg ble ikke gravid med den! Mensen ble verre enn med piller, men blir dårlig av piller så det var greit nok. Ubehagelig å sette inn, men ikke vondt. Ingen bivirkninger ellers og mannen merket ingenting! Jeg fikk beskjed om at den kan stå mye lengre enn tre år, men de anbefaler å sjekke den hvert tredje år sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå