Gå til innhold

Kobberspiral, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å sette inn spiral, da gubben ikke vil ha flere barn enda, og jeg er lei av å knaske p - piller:( Tåler engentlig ikke hormoner særlig godt..

Noen erfaringer med kobberspiral? Vond å sette inn? Bivirkninger? Pris? Kjenner mannen noe til spiralen?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var fornøyd men fikk tilbake de intense mens-smertene som før jeg begynte med hormon-preparater. Men heller det enn alle hormonene:) Jeg ble gravid med kobber-spiral da(blir utrolig lett gravid) og mistet. De færreste opplever nok dette:) kostet 450,- og varer i 3 år. Jeg synes ikke den var vond å sette inn.

Skrevet

Ikke vond å sette inn.

Ingen bivirkninger, min mens var som normal og ikke vond.

Pris ca 300

Mannen kjente ingenting

Eneste minuset ... jeg ble gravid etter 6 mnd (og har et 9 mnd gammelt gull sovende i senga si) ;-)

Skrevet

Takk for svar:) Høres bra ut dette da!:)

tingeling_80: Vil gjerne bli gravid igjen jeg, så den "bivirkningen" er helt grei!;) Så lenge evt. graviditet ikke er min "feil", godtas det vel av gubben også:)

Skrevet

Jeg har hatt kobberspiral og jeg ble ikke gravid med den! Mensen ble verre enn med piller, men blir dårlig av piller så det var greit nok. Ubehagelig å sette inn, men ikke vondt. Ingen bivirkninger ellers og mannen merket ingenting! Jeg fikk beskjed om at den kan stå mye lengre enn tre år, men de anbefaler å sjekke den hvert tredje år sånn ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...