Jullia Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Vet dere om den er å få kjøpt i vanlig barnebutikk? Evt. hvor er det best og tryggest å kjøpe den på nett. Takk for svar.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Aner ikke om det er mulig å få tak i dem i butikkene, men vi kjøpte i sin tid vår via nettet fra DatsbergMedi, med forbehold om at jeg har skrevet navnet feil...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Gikk akkurat inn på datsberg.no, men det ser ikke ut som de selger den lenger. Du finner den her: http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=569 og så vidt jeg vet er det en pålitelig nettbutikk. De selger den for samme pris som vi betalte hos datsberg. Du må nok regne fraktkostnader i tillegg.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Bare hyggelig! Jeg skal kjøpe enda en til babyen som kommer i januar. Minsten blir ett år neste uke, men jeg vil fortsette å bruke den jeg har til minsten er minst 2 år. Beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Med eldstemann (snart 8 år) gikk jeg på nåler og sov dårlig til krybbedødperioden var overstått, og den gang fantes ikke noe slikt. Nå med minsten har jeg kunnet sove og slappe av pga monitoren. Utrolig deilig! Og tro meg; alarmen høres meget godt, så det er ingen fare for å sove fra den. Det kommer du til merke når du glemmer å slå den av før du tar ungen opp av sengen. ;-)
Hellinor Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 du kan få kjøpe min for 1000,- . Brukt i 5-6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå