Prinsessa og Nurket i magen<3 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Noen som har noen gode tips til meg ? Håper på svar:)
Zitro Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 I vanlige støvler er jeg meget fornøyd med disse merkene - Viking, Helly Hansen og Reima sine. I cherroc klassen er det kun Viking Thermo som duger.
Prinsessa og Nurket i magen<3 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 Takker for svar! Har tenkt på å prøve Helly Hansen sine, synes det er så vansklig å finne gode støvler til en jente med smal fot
Zitro Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 HH sine er veldig fine dem, pga det er litt tykkelse på sålen.(samme med viking og Reima) Kjipt med "billig" støvler som har så tynn såle at dem kjenner hver stein dem tråkker på...
bærtæ Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Om det er vinterstøvler du tenker på kan jeg anbefale scooter fra kavat. Finner de her; http://kavat.com/h_2009/kollektion_h.htm
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Vanlige støvler: Miniature eller viking Vinterstøvler. Viking thermo... Vi har kjøpt thermo nå, venter med vanlige støvler til våren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå