Gjest Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Har hørt rykter om at de ikke gjør det så sant det ikke er noe spesiellt. Sønnen min på 20mnd fikk brått feber i kveld, hoster også. Nå kan dette selvsagt være hva som helst og kan for alt jeg vet raskt være over. Det er bare det at vi venter besøk fra utlandet som skal bo sammen med oss i vår relativt trange leilighet. De kommer om få dager.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Nei, ikke med mindre han har sykdommer fra før. Evnt om besøket deres har sykdommer, som astma, hjertesykdommer, lungeproblemer, osv osv.. eller om noen av dere er gravide..
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Ikke for det, det er ikke fastlegen som avgjør, men laboratoriet. De tester ikke med mindre det er skrevet en meget god forklaring på rekvisisjonen
Gjest Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Ok, og hvor lang tid tar det å få svar på en slik prøve?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 JO! De har begynt å teste igjen. Dette er vel snart 2 uker siden nå. grunnen til at de gikk tilbake til å teste og få pasientene inn til en undersøkelse var at mange fikk diagnosen svineinfluensa, når det var andre, langt mer alvorlige sykdommer som feilte dem! Dessuten er det ikke på langt nær så mange svineinfluensa syke nå likevel, så de har kapasitet til å teste=)) Skulle bare mangle mener jeg da.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Der har jeg for å ha hatt ferie 1 uke Men okey, da trekker jeg tilbake det jeg har sagt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå