Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Samboeren påstår jeg er rar og unormal som sitter å ser på så mye fødselsvideoer! Er det ikke ganske normalt når man er førstegangsgravid da?
Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Nei, jeg har ikke sett noen fødselsvideoer og kommer ikke til å se noen heller.
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg forstår ikke hvorfor folk ser på fødselsvideoer og syns det er så herlig og rørende. Jeg syns det er dritkjedelig.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Nei. De holder jeg meg LANGT unna
LabbogLine Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg så alt jeg kunne komme over av videoer sist jeg var gravid, og utrolig nok så gjorde det at jeg ikke gruvde meg til fødselen i det hele tatt! Gledet meg faktisk:) Tror nok det var en stor fordel for meg ihvertfall, fødselen var lang og tund men gikk forbausende bra:) Denne gangen ser jeg ikke på fødselsvideoer, men så vet jeg jo mer hva jeg går til også da:) Tror nok det er ganske vanlig, iallefall for dem som ikke har fødselsangst da..
Gjest Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Jeg gjorde det en god del da jeg var førstegangs. For meg var det veldig godt å se hvor forskjellige fødsler var og lære litt om hva jeg gikk til :-) Mannen min brydde seg ikke så lenge han slapp å se han også, he he.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Jeg foretrekker å la fødselen komme som en "overraskelse" uten blodige bilder av babyhoder som kommer ut av andre kvinners vaginaer på netthinnen. Leser og hører på hva andre har å si. Men det visuelle holder jeg meg laaaangt unna.
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Helt enig Vinterflickan. Jeg forstår ikke helt den iveren på 3tri over "Se på TV4 nå, de sensurerer INGENTING" - Er SVÆRT lite interessert i å se alt hos andre damer jeg da men.. hehe.. Er greit å lese om fødsel men å se det er utrolig kjedelig og lite interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå