Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg er utrolig sliten, har vært det over lengre tid nå, har en jobb som tar på, er daglig leder, og plages med å få i folk som vil jobbe der, og som funker, derfor blir det mye ekstra jobb og må alltid være tilgjengelig. I tillegg er jeg mye alene med ungen, da sambo er på sjøen i 4 uker sammenhengende. Akkurat nå har jeg også et dilema med min eks, da jeg mener samværsordningen ikke funker, mens han mener den gjør det, så har vært på møte med famlievernskontoret pga dette. På jobb så sliter vi økonomisk, og med ansatte som ikke bryr seg så er det svært vanskelig. Har nå fått beskjed fra sjefene over meg at de skal selge bedriften, og det vil jo si at jeg mister jobben min. Alt dette tar på sånn psykisk at jeg er totalt utslitt, husarbeid er noe jeg ikke klarer å gjøre nesten, mat spiser jeg nesten ikke (ett lite måltid på dagen), og gråter ofte. Har mest lyst til å bli sykmeldt, men om jeg blir det i ei uke, så er det jo ingen hensikt, for da må jeg ta igjen alt når jeg kommer tilbake, og må da også finne folk til å jobbe for meg! Er nå usikker på hva jeg skal gjøre!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Gå til legen og diskutere situasjonen. Forklar akkurat som du gjør her nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå