Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Tenkte litt på det; Jeg har en fantastisk mann; snill, god far og flink. Vi har to nydelige barn, først en gutt og så en jente (akkurat det jeg alltid har ønsket meg) Vi har et kjempebra forhold til familien på begge sider, og fire oppegående besteforeldre. Vi har gode jobber og barnehageplass til begge barna i samme barnehage (når jeg er ferdig i permisjon) Hva er DU heldig med? Det skader ikke å sette seg ned og tenke litt på det av og til! Håper du blir i like godt humør som meg.
<3 Legoland <3 Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Du er heldig !! Jeg er veldig glad for at jeg har en velskapt datter!
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg er heldig som har verdens mest fantatiske jente Heldig fordi jeg har en god og snill mann Heldig fordi jeg snart får tvillinger :-) Heldig fordi jeg har tak over hodet og fast inntekt Heldig fordi jeg har så mange ting å leve for, rett og slett :_)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå