Allegra baby Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Er navnet bestemt? Evt hvilke vurderes? Vi begynner nå å bli ganske sikre på Sofia, men det er så vanskelig. Liker et par andre navn veldig godt også, så vi får vel pent vente til hun kommer ut...
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 liker veldig godt Anna jeg:) men ikke sikker enda...Emilie er jo fint:)
veldig fødeklar Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Frøkna vår skal hete Anne. Litt morsomt hvis vi setter sammen forbokstavene til barna vår da får vi Anne Lars Tord ALT...
påtjukka84 *fødeklar* Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Venter jente i januar og syntes det er kjempevanskelig med navn! Jeg vil så gjerne ha et navn som er litt spesielt men ikke for spesielt heller på en måte..hehe.. faller fort for de mer "vanlige" navna. Dette er noen av mine nåværende favoritter: Ingrid Hannah Norah Mathilde Malin Vilde
FrøkenSprøken Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Vi får vite om vi får jente eller gutt i morgen *glede seg*. Hvis det blir ei jente, regner jeg med at hun skal hete Ellinor. Andre navn vi liker er: Ane Ebba Ella Sigrid Alma
♥Madame_Mim♥ Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Akuratt som på guttenavn var også jentenavnet bestemt før jeg ble gravid. Skal ikke på Ul før 15 oktober, så det blir spennende å se hva jeg får. Dersom det blir en jente skal hun hete Michelle
FrkBomst&Frø Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Sigri Astri Ingrid Solveig Andora Evelyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå