Gå til innhold

Får man fortere mage med barn nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet det? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg i allefall. Er 12 uker på mandag, men ingen mage, i allefall veldig liten:

Skrevet

Håper ikke det! For her har jeg tenkt å holde magen sjult så lenge som mulig:P Fikk mage tidlig med Iris da...

Skrevet

Jeg har fått mage og er 11+5. Kjempeoverraska over at den kom så fort. Tidligere var det bare oppblåsthet, men nå er det definitivt en liten mage der ja. Så nå er det vel på tide å fortelle det... :) Sist gang fikk jeg ikke mage før i uke 17-18. Den var godt synlig i uke 20 i alle fall for det har jeg bilde av :)

Skrevet

jeg har også hørt at man får fortere mage me nr2.

jeg ville også holde det hemmelig så lenge så murlig, men må si det til familien nu fordi jeg har fått stor mage! =/ er bare i uke 9, men det ser ut som jeg er i uke 20!

Skrevet

joda - med nr 1 og ordinær ul var det ingen mage...

med nr 2 var det definitivt mage på samme tid...

og denne gangen får jeg spm nå, 8 uker, av folk som kjenner meg godt!

og som lurer på om den oppblåste magen om kveldene er en liten spire!

håper jeg klarer å holde hemmeligheten noen uker til...

Skrevet

Tidligere var jeg bare oppblåst, men nå er det absolutt en liten mage der :) Ser det godt selv når jeg ligger strak ut på ryggen :) Veldig koselig!

Jeg er i uke 10/11, alt etter hvilken terminregning jeg bruker :/

Skrevet

Jepp, fikk mage i uke 8, da trodde jeg at jeg var oppblåst, men magen var like stor på morgenen som på kvelden! Hadde tenkt å holde det skjult, men nå er det litt vanskelig!!

Skrevet

Her er magen stor på kvelden.. tihi! Sliter litt med søtsug så har blitt ekstra av kjeks og sjokolade i det siste, huff! Med forje så var jeg på badeferie i ca. uke 14+ og da hadde jeg ikke noe mage.. Husker ei venninne sa at jeg hadde lagt på meg på ferie og sammenligna mager, enda hun visste at jeg var gravid..! hehe!

Skrevet

Har hørt at man får fortere mage med nr 2,derfor jeg lurte :o) Moro å lese alle svar :o)

Tihi,ikke lett å holde det hemmelig når man får mage så tidlig nei :P

Selv er jeg bare mellom 4 og 5 uker,så er litt vel tidlig,men kanskje den kommer tidlig da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...