Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Testet positivt på eggløsningstesten i morges, for første gang siden MA i mai. Nå er mannen min sur fordi jeg ved et uhell sølte vann i PC'n hans for noen måneder siden, og den ikke har oppført seg optimalt siden det. Jeg er noe hormonell og blir lei meg når han må minne meg på det hver eneste dag. Minnet ham forsiktig på at han ripet opp hele siden på bilen min for et par år siden (vi har ikke kunnet prioritere å fikse det ennå, så nå er den rustet). Det var også et uhell, og jeg går ikke rundt og bebreider ham for det. Slikt skjer, desverre. Det var selvfølgelig idiotisk av meg å bringe dette på banen etter så lang tid, men jeg var så sår og lei av den daglige kjasingen om PC'n. Har til og med tilbudt ham å få min, vet ikke hva jeg kan gjøre for å gjøre det godt. Vi har litt dårlig råd for tiden, da vi sitter på både leilighet og hus, men har nå fått solgt leiligheten, så alt snur seg i desember. Da kan han kjøpe en førsteklasses super-PC om han vil. Forstår ikke at han kan være så sur så lenge, og er lei meg fordi den første eggløsningen på månedesvis ser ut til å gå i vasken
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Hmmm... fulgte du med på Friends? Den gangen Monica lurte Chandler med seg til sengs for å treffe på eggløsningen? Tror jeg ville tatt en sånn vri
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Kanskje dere burde rydde litt opp i forholdet, og i økonomien, før dere setter barn til verden
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Kanskje et hint om at dere ordner i forholdet deres i mellom før dere får barn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Sorry! Trengte bare å skrive av meg litt. Han er av den langsinte typen, men er en veldig flott mann på mange måter. Og jeg er litt for sår akkurat nå. Har ventet så lenge på positivt resultat at jeg ble lei meg da han tydeligvis ikke hadde samme prioriteringer som meg akkurat nå. Han er under enormt press på jobb for tiden, og det gjør ham sikkert litt mer amper hjemme. Vi har et flott forhold til daglig, men denne prøvingen gjør meg litt koko Økonomien er det som sagt ikke noe i veien med. Vi har akkurat kjøpt hus, og har nå altså fått solgt leiligheten. Med bortimot 30 000 i renteutgifter i tillegg til høye studielån og alt annet, er det bare litt skrantent de neste tre månedene. (jeg er nyutdannet, og vi har levd på en inntekt og studielån frem til nå). Beklager, ikke meningen å skrive noe negativt om min flotte mann, ville aldri sagt noe slikt til noen, trengte bare å ventilere litt. Det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå