Dronningen! Skrevet 23. september 2009 #27 Skrevet 23. september 2009 Og hva betyr det? (Ja jeg må vel late som om jeg ikke vet det for å komme ned på ditt ungdomskoledassnivå?)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #28 Skrevet 23. september 2009 at alle har lov til å ytre sine meninger?? er du helt blåst???
Bare™ Skrevet 23. september 2009 #29 Skrevet 23. september 2009 I all verden.. som hovedpersonen sier selv; Kunne du ikke sendt en pm? Heretter skal jeg starte en fanklubb for hver bruker som blir hengt ut, så blir det kanskje ikke så moro å være "anonym" og hate noen man ikke kjenner?? Go LINN (og alle andre ...)
Dronningen! Skrevet 23. september 2009 #30 Skrevet 23. september 2009 Du er klar over det at ordet "ytringsfrihet" henger mye sammen med normal folkeskikk?? Er det da greit med nettmobbing tror du? (Og nå kjente jeg at dette var det samme som å undervise på barneskolen:o)) Takk det samme! Ps: Du bør komme deg videre, slik ungdomsskolefjas er man vel ferdig med når man har født barn vel....
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #31 Skrevet 23. september 2009 Vel, jeg håper dere damer her inne snart får med dere at det dere kaller yttringsfrihet her inne kalles æreskrenkelse utenfor i virkeligheten. Desverre har en slik nettside blitt virkelighet for mange av dere. Husk likevel damer at mye av det dere skriver her og trykker på anonymknappen for likevel kan anmeldes, slik som flere av innleggene om cat68. Hun viste sitt virkelige liv, alle her kan finne ut hvem hun er i virkeligheten. Hadde hun valgt å anmelde forholdet, hadde deres anonymitet fort blitt et brev i posten fra politiet. Nattforum eller ikke, blir forholdene her anmeldt, så kan faktisk politiet gå inn å kreve deres personopplysninger. Noe å tenke over neste gang dere legger ut et innlegg som tar yttringsfriheten til nye nivå.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #32 Skrevet 23. september 2009 vi får se hvor langt Linn kommer med å anmelde meg for at jeg ikke liker henne....HAHAHAHAHAHAHAHA... gjør LinnR83 en tjeneste. ikke svar for henne, for du bare drar denne diskusjonen til bunns
Elinlita Skrevet 23. september 2009 #33 Skrevet 23. september 2009 "Ytringsfrihet regnes som en viktig del av et rettssamfunn, men den begrenses likevel noe. Disse begrensningene som er nedfelt i lovverket, går gjerne på ytringer (muntlige, skriftlige, etcetera) som kan krenke en annen person eller gruppe." Ytringsfriheten omhandler visst ikke skriftlig krenking av en person, så HI, hvordan skal du forsvare innlegget ditt nå? Alle trenger ikke å like alle, men det er ikke slik at man må legge ut en tråd om det her for det.
Cat.68 Skrevet 23. september 2009 #34 Skrevet 23. september 2009 Er det mulig sier jeg bare?? Linn. You go Girl!!!
Dronningen! Skrevet 23. september 2009 #35 Skrevet 23. september 2009 Hvem mener du drar diskusjonen til bunns? Jeg holder en knapp på HI og medløperanonym.... Dette er lavmål jenter!
♥Nemi♥ Skrevet 23. september 2009 #36 Skrevet 23. september 2009 HI, du virker litt rar.. Hvem skriver en sånn tråd egentlig? "jeg liker deg ikke!" Wow. Det trenger alle å vite.. Jeg liker ikke marsipan, til dere som vil vite det;)
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 23. september 2009 #37 Skrevet 23. september 2009 Anonym 21:53 Får inderlig håpe at dersom noe sånt blir anmeldt, så blir alle voldtektene, ranene, drapene, overgrepene osv osv prioritert før en hets på DiB...
LinnisR83 Skrevet 23. september 2009 #38 Skrevet 23. september 2009 Er ikke du ferdig enda, HI? Jeg har fått det med meg nå, så bare slapp helt av. Om du er så forbanna tøff bak den anonymknappen, kan du sende meg en PM om du tør. Jeg vil gjerne vite hvem som misliker meg så utrolig sterkt, som må lage en egen tråd ut av det. Få se om du har guts nok da.... *venter i spenning* Takker igjen dere andre, for kjempe kul bækkøpp
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #39 Skrevet 23. september 2009 møkkafolk.................................................................................................................................. linnr83 er sikkert en kjeme kjekk dame.......
Cat.68 Skrevet 23. september 2009 #40 Skrevet 23. september 2009 Trur faktisk det finnes en egen enhet for akkurat nettforførgelse. Men husker ikke hva den heter.Det er ikke så rart kanskje med tanke på at internett har blitt det nye kommunikasjonsmiddlet hos mennesker. At noen misliker en annen og skriver det anonymt her, går kanskje ikke først i køen på deres prioriteringsliste.( men burde absolutt stå på moderators). Men hvis hetsing, trusler, eller stalking foregår over tid, og/eller er av så grov karaktær at vedkommense føler seg truet eller får nedsatt sosial tilværelse, så er det nok til at det MÅ etterforskes. Å få utlevert full id eller sporing av IP adresser vil ikke være en vanskelig sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå