flypapir Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Veldig interessant, men jeg må bare fortelle at det er fra vår gamle leilighet i Oslo! Det er det stedet jeg har bodd lengst sammenhengende, så har mange gode minner derifra. De har (selvsagt) pusset den opp en hel del etter at de kjøpte den for noen år tilbake, men blir moro å se uansett! Så da vet dere det...
Odine! Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Moro å se igjen gamle trakter. (nå lurer jeg på hvordan vår gamle leilighet ser ut) Hva slags program?
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Det er 4-stjerners middag halv åtte med han Peller fra cæsar
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Ja, ser ut som det har blitt veldig fint:) Mamma har vært og kikket og de har visst pusset opp for en million eller noe slik. Bare kjøkkenet var tidligere vårt kjøkken+litt gang+mamma sitt soverom. Så nå er det digert!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Skjønner! Blir spennende å se stua da. Virker jo faktisk som han kan lage mat også. Litt av et kjøkken ja. Det hadde vært noe.
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2009 Stua har de delt av og laget både stue og barnerom av, så den var mye større før (men finere nå). Litt artig å se og imponerende at han kan å lage mat, det hadde hvertfall ikke jeg ventet (fordommer lenge leve:P).
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Hehe, samme her. Rart med det gitt:o) Ligger leiligheten forresten sentralt? Jeg bor ikke i Oslo, men er litt kjent.
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2009 Den ligger på majorstua, rett ved valkyrie plass hvis du vet hvor det er
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. september 2009 #11 Skrevet 23. september 2009 Jada, det vet jeg jo hvor er. NAM, den moussen så god ut forresten.
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2009 Mhmmm...mon tro om man ikke må snoke litt i skapet etter noe sjokolade..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. september 2009 #13 Skrevet 23. september 2009 Kjipe skap her! Har en ultrasunn uke. Vel, det blir litt vaniljekesam på noen eplebiter. Ikke helt det samm akkurat... Eneste jeg har å si på stua er at de ikke har tørket vekk det som har oset ut av peisen. Var peisen der da dere bodde der? Hel vegg med hyller liker jeg... Kunne kanskje vært littebitt mer farger der inne. Hehe, nå begynner kritikken av oppussingen ja.
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2009 Hehe, ultrasunn uke, hva er det?!? Satser på å trene litt, for så å nyte sjokoladen etterpå.. Peisen var der da jeg bodde der ja, men ikke veggen med hyller. Vi hadde vel malte vegger, lys syrin på veggene (lys,lys lilla. De hadde det jo veldig moderne, alt "skal" jo være hvitt i disse dager. Slik kommer det nok aldri til å se ut her, for jeg har ikke peiling på interiør..:S
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. september 2009 #15 Skrevet 23. september 2009 Prøver å hente meg inne etter alle utskeielsene i det siste. Tar meg et par treningsrunder et par ganger i uka, men bare må skjerpe meg litt på maten også nå. Kesamen var slettes ikke verst gitt, hehe. Det gjør seg med litt farger ja. Kjenner at det maskulint sterile blir litt vel "kaldt" i lengden. Peisen var forresten kliss lik peisen til de gamle gener (mamma og stefar), de sliter også med peisos på den måten.
flypapir Skrevet 23. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 23. september 2009 Kesam er veldig godt, nesten som sjokolade. Må bare komme på å kjøpe det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå