Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Min samboer har ikke noen utdannelse, men jobber som IT konsulent, han har fått en stilling der han jobber tilsvarende opp mot 2 og 3 linje. Han jobber innen et spesialiseringsfelt for en stor bedrift i Norge som hans firma har kontrskt med. Tingen er den at han har ikke fått noe lønnsforhøyelse, til tross for at han spurt om dette. Det tok sjefen hans 8 md å svare at han ikke kunne gi han et svar før i november. Han reiser rundt om i landet og holder kurs for andre i bedriften ( lærer dem opp), med andre ord er han veldig flink i det han gjør... Nå ser jeg at både han og meg er litt frustrerte over situasjonen, han står virkelig på og bedriften tjener gode penger på han men hvorfor vil de ikke gi han lønnsøkning??? Det er til og med sjefer for andre avdelinger som tar kontakt med han fordi de vil samarbeide med han fordi de synes han er flink. Har dere noen tips? Nå er han blitt såpass lei at han har begynt smått å sende cv'en ut til andre bedrifter med tanke på å bytte jobb. Dessuten har 2 andre firmaer tatt kontakt med han fordi de er interessert... ( vi får se hvrdan det går da) , men synes situasjonen er litt frustrerende for det hadde virkelig passet fint med noen extra lapper i md da vi får en kratig familieforøkelse;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Hvor mye har han i lønn nå da? "jobber med det samme"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå