Gå til innhold

Usikker på navn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi venter en gutt, og har veldig lyst til å bruke navnet Olai. Men vi vil ha dobbeltnavn (iom at søstra har det). Tror vi vil ha Olai som navn nr. to, men hva skal vi ha foran? Noen som har noen gode forslag om hva som passer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henrik?

Henrik Olai

Magnar Olai

Kristoffer Olai

Skrevet

Takk for gode forslag. Liker Henrik Olai veldig godt faktisk, skal lufte det for samboern. Vi har tenkt en del på Mikael Olai, men syns kanskje det "klinger" litt rart.... Fortsatt usikker, og ønsker gjerne flere forslag :)

Skrevet

Er helt enig i at Henrik Olai klinget best. Nydelig navn når man har sagt det et par ganger. :) Spesielt,men litt klassisk forde.:)

Skrevet

Hei.

Har faktisk tenkt litt på Olai selv. Også som navn nr 2. Farfar het Håkon Martin Olai. Synes Martin Olai høres veldig fint ut.

Skrevet

Aaron ... :-) skulle egentlig min hete om det vart gutt, men det var ei jente.. så det ble Emma istedet:-D

Skrevet

Mange fine forslag. Sander Olai er et navn som bare plutselig kom inn i hodet mitt..... Veldig vanskelig dette med navn, er jo noe barnet skal ha med seg hele livet... Tar gjerne mot flere forslag :)

Skrevet

Jeg kjenner en Aleksander Olai. Fint navn.

Selv synes jeg at Sander er et ufullstendig navn... Men smak og behag, som kjent!

Skrevet

Kjenner en Mats Olai.. fungerer fint det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...