Gå til innhold

Jenta mi fikk det travelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

22.09 kom jenta mi til verden, 4 dgr før termin. Hadde dagen før blitt strippet hos jm, og tenkte at riene som kom utover dagen var maserier. Vel, plutselig tok riene seg veldig opp, og jeg ringte mannen, som var på jobb. Tenkte han kunne kjøre meg til sykehuset. Mens jeg ventet ble riene sykt sterke, og plutselig kjente jeg trykketrang! Ringte etter ambulanse. 10 min etter ambulanse med jordmor kom frem, fødte jeg ei nydelig jente -hjemme på stuegulvet! Mannen min rakk frem like før ambulansen og fikk med seg fødselen. Alt gikk veldig fint, og selv om det var litt skremmende å stå alene på gulvet med pressrier og en stor vanndam på gulvet, ble det en veldig fin opplevelse totalt sett :) så nå har jeg fått prøvd hjemmefødsel også, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ!

Så spennende :) Bra at alt gikk fint og uten komplikasjoner. Lykke til videre med lillejenta, kos dere masse :)

Skrevet

Oi!!! så spennende da! ;)!! Bra at alt gjikk bra og at jordmor rakk frem før du fødte alene da!:) Gratulerer så mye med prinsessen din forresten ;)

Skrevet

Oj! Godt jobbet! gratulerer. Den står det respekt av!!!

Skrevet

Oioioi!! Gratulerer masse!! Så bra at alt gikk bra:-) Kos dere masse i tida framover! Dro dere på sykehuset etterpå?

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta! Det var vel litt av en skremmende opplevelse ja, men det gikk jo bra;-) Kos deg med snuppa di;-)))

Skrevet

Heisan, hun hadde det visst travelt ja! Gratulerer så mye med vel gjennomført. For en flott historie å fortelle henne når hun blir større:)

Kos dere videre.

Skrevet

Oj oj... Gratulerer masse med prinsessa!!

Gleder meg til å høre alt om fødselen på neste treff...da med babyer... Halvparten av oss igjen nå... :)

Kos deg masse!! :)

Skrevet

Gratulerer med fødselen og prinsessa! Denne fødselen står det respekt av!

Som ei annen også spurte om, har du vært hjemme siden eller ble det sykehusopphold?

Nå koser tenker jeg at dere koser dere masse!

Lykke til videre!

Skrevet

Denne jenta hadde det travelt ja! Gratulerer så mye! :0)

Skrevet

Gratulere så masse masse med ei lita prinsesse :o) Det må jeg si...hjemme på stuegulvet gitt...!! Kose deg så mye med lille nurket:o) Klem klem:)

Skrevet

Fikk skyss med ambulansen ned til sykehuset etterpå, måtte sjekkes for rifter osv. Så ble d vanlig opphold på hotellet etterpå, nyter late dager og god mat :) har valgt å bli her så lenge jeg kan, selv om jeg føler meg i kjempefin form, og jenta oppfører seg eksemplarisk :) har bare godt å si om både jm som kom med ambulansen og oppholdet på hotellet :)

Gleder meg også til neste jordbærpiketreff, ikke lenge før alle har fått! Zoia, du skulle vel få den 24. etter gjettingen i den tråden her tidligere? ;) lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:) Litt av en historie å fortelle når jenta blir eldre dette da:)

Håper mi jente også har tenkt å komme nå snart.. 2 dager over termin idag, venter og venter i spenning!!:)

Kos deg masse med pia di!!

Skrevet

Gratulere så mye:D

Hjelpes for en historie:) Fantastisk flott at alt gikk bra:)

Da blir det treff om ikke så mange ukene kanskje ja med babyer:) Jeg har enda en god stund igjen til termin, 9 dager;)

Kose deg masse fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...