Gå til innhold

Gode forslag på navn på en blogg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å lage meg en liten blogg, og går nå å lurer på navn........bloggen skal handle om hjemmet vårt på gården som vi nettopp har kjøpt oss.....om interiør og oppussing, familien og dyra våre........tenker noe i retning "gårdsidyll" eller lignende......men vil gjerne ha andre gode forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gøy på landet"

"Bonderomantikk"

"Fjøsfjollsene"

Hadde nesten vært lettere å lese litt av bloggen først, så finne et passende navn. Vet jo ikke om dere er veldig "ordentlige" av dere, litt surrete/kaosfamilie, humoristiske, idealistiske eller hva.... :-)

Hørtes uansett kos ut, du får legge ut adressa her når du kommer i gang! Lykke til!

Skrevet

Takktakk....likte de to første:)

Ja skjønner, noen ord om oss:.....vi er ordentlige, har masse gøye dyr (og fler skal det bli)............stilen vår er romantisk.......hvitmalte møbler, stakittgjerde og roser i hagen.... mange søte gamle ting.....

....sånnsett hadde "Bonderomantikk" passet bra, tenkte faktisk på det selv...men det blir jo litt "jakten på kjærligheten" kanskje:)

Skrevet

Hehe, ja "fjøsfjolls" er nok mer oss, det ;-))

Bonderomantikk høres ut som dere, men kan jo dukke opp noen bedre forslag på veien, er ihvertfall lettere nå for andre å vite hva som kan være en beskrivende tittel for dere:-)

Så herlig med masse dyr og gård da!

Skrevet

Ja det er jo drømmen det vettu...hvertfall for oss....:)

Så du er fjøsfjolls.....bor du på gård du også kanskje?

Skrevet

Så fantastisk å få leve ut drømmen sin på den måten, håper dere lykkes med graviditet også, slik at dere får alt dere ønsker dere:-) (leste på profilen din)

Nei, vi bor ikke på gård(men vi har snart traktor!), men er av den litt uhøytidelige, uorganiserte typen, her visner grønnsakshagen selv om jeg vanner, jeg glemmer av at frukten på trærne er moden og kan plukkes, vi har store planer og alt koker vekk i grøten... Du skjønner nok!

Drømmen min er egen sydhavsøy med kokosnøttplantasje, hehe.

Skrevet

Haha så morsomt, lykke til med det! :)

Takk for det, ja vi har et stort ønske om baby! Skal begynne prøverørskarusellen nå den 9 oktober og er veldig spent:)

Er du gravid/har barn/prøver?

Skrevet

Har vært i karibien en hel sesong, fikk mersmak da:-)

Blir en spennende tid fremover for dere nå da, håper virkelig dere lykkes! Finnes jo andre løsninger også, men ønsket om å bære og føde et barn selv ligger jo ganske sterkt i en, så hadde nok valgt samme karusellen:-)

Har ei jente på 22 mnd og er gravid med ei ny jente(termin i januar) Brukte 2 år på første jente og over 1 år på nr.2, så har en viss anelse om hvordan dere har det, men likevel ikke helt, siden det lyktes på "gamlemåten" og ikke tok like lang tid. Fantastisk at dere kanskje har funnet en måte det kan funke på, skal krysse alt jeg har her for at det går rette veien med forsøkene!

Skrevet

Tusen takk!

Ja da vet du hvordan det kan være, ventinga er til å bli gal av! Så herlig at dere lyktes da og så spennende med nr to på vei:) Gratulerer!:) Håper vi er like heldige en dag:)

Skrevet

Jeg vet, skjønner deg veldig godt!

Klart dere kommer til å være like heldige, det SKAL ordne seg! :-)

Ønsker dere kjempemasse lykke til med prøverørsforsøkene, og gleder meg til å se bloggen, dersom du kommer igang med den og ønsker å legge ut adressa her!

Skrevet

Jupp det skal jeg gjøre:)

Men har ennå ikke navnet i boks...flere kreative forslag her inne?

Skrevet

"Livet vårt på bondegården

"Hverdagen vår på bondegården

Jeg er ikke så veldig kreativ, har min egen blogg og har som enkelt et navn som:

Familien Cevik

en blogg om vår hverdag.

Enkelt og greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...