#Linnea er straks storesøster# Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 hei. jeg er idag 17+2dager. siden søndag har jeg hatt menssmerter i mage og rygg...som stråler nedover i beina??rart... tidlig idag fikk jeg blodig eggehvitte, som vel er beste måten beskrive det på... ble sef livredd,siden jeg har mistet to ganger før på under ett år nå... fikk komme inn på sykehuset til ul, og beibisen spreller og er i skikkelig fin form...ingen tegn til at det er noe galt, og ingen tegn på at jeg åpner meg osv..han så heller ikke hvor blødningen kom fra,men at det måtte være fra livmor eller livmortapp... har ikke hatt sex siden lørdag heller... men jeg er likevel redd!! var "bare" den ene lille blødningssporet tidlig idag, som nå er som bittelitt lysebrunt utflod... men har fortsatt menssmerter...mest i korsrygg...så tør nesten ikke lee på meg.. noen andre her som har opplevd dette og det har gått bra? uff....det her er helt forferdelig:(
♥Bubble♥ Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Hei. Jeg har hatt endel "blødninger" kommer rosa når jeg tørker meg, har hatt det av og på siden uke 9 og er i dag 18+0. Fikk beskjed om at det kan komme fra skjeden rett og slett. Siden slimhinnene er så skjøre når man er gravid har blodkarr og sånn lett for å sprekke da blir det lett en liten blødning. Jeg har merket at jeg får det når jeg anstrenger meg som med løfting av tunge ting (trenger ikke være veldig tune), eller mye stress, får det av sex også. Jeg kan jo ikke se tannbørsten uten at jeg blør så jeg tror det er derfor jeg har det sånn. Til tross for det har min Bitteliten det bra i magen min. Hjerte slår og den dytter til meg i ny og ne Fikk selv panikk første gang det skjedde meg pga en SA tidligere i år. Det går nok bra skal du se men ta det med ro og om det kommer tilbake kontakt legen igjen Lykke til
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 tusen takk for svar:) ja,min er og veldig aktiv:)sparker og snurrer rundt og koser seg:) får du det med en gang etter sex da? vi hadde jo som sagt sex lørdag,og søndag kom smertene...og idag blødningen..det her er noe herk altså! livredd jeg har hatt en tegningsblødning og fødsel er på vei:( har du menssmerter da du blør?
♥Bubble♥ Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Jeg har hatt smerter i magen helt siden jeg ble gravid men de blir ikke verre når jeg blør. Men smertene varierer i styrke. Det kan gå en stund fra jeg har hatt sex til de kommer og jeg ikke "revner" lengere ut Du har ikke gjort noe annet som å løftet tungt eller noe lignende på søndagen? Men så kan det jo også hende at smertne og blødningen ikke har noe med hverandre å gjøre. Ville prøvd å slått meg til ro med at du vet det er liv og at den som tok UL ikke kunne finne noen blødning. Som sakt om jeg stresser mye får jeg det så om du stresser kan det bli værre
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg hadde en blødning vel i uke 19 tror jeg. Jeg ble helt hysterisk da jeg også har mistet før. Var hos lege og ble straks sendt til ul. Alt bra med lillegutt i magen. Jeg har lavtliggende morkake, så de antok det var derfor, men fikk ikke egentlig noe godt svar på hvorfor det skjedde.. Hadde brun utflod en uke etterpå, og det kom mer når jeg trente, men nå er det helt borte. Gutten min er veldig livlig i magen stort sett hele tiden, så han betrygger meg om at han har det bra. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre om det kommer en stor blødning igjen.. Blir nok like hysterisk da tenker jeg..hehe. Synes det er kjipt å ikke få noe godt svar på slike ting. jeg.
Endelig vår tur:-) Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Heisann! Vet hvordan du har det,det er skikkeligt ekkelt når en begynner og blø. Jeg begynnte selv og blø i uke 11+3,er i uke 15 nå og blør enda. Har frisk blødning hver morgen og ved mye aktivitet,ellers er det brunt blod som kommer. Har vært på to ultralyder og babyen har det bare bra. Legen min mener at det er morkaken er litt revnet i den ene kanten. Er sykemeldt og får ikke lov til å være i for mye aktivitet. En skal ta det me ro hvis en blør og heller ikke ha samleie.. Har selv vært mye engstelig,men han nå begynnt å kjenne liv i magen hver dag og har også en Angelsound som jeg kan bruke hvis jeg blir bekymret. Det går nok bra med deg:-) Lykke til:-) 10 % av alle gravide opplever blødninger i svangerskapet. Legene sier at hvis en har sett hjerte slå er det større sjanse for at det går bra enn at det går galt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå