Gå til innhold

dere som har opplevd blødning i 2tri...:( redd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg er idag 17+2dager. siden søndag har jeg hatt menssmerter i mage og rygg...som stråler nedover i beina??rart...

tidlig idag fikk jeg blodig eggehvitte, som vel er beste måten beskrive det på...

ble sef livredd,siden jeg har mistet to ganger før på under ett år nå...

fikk komme inn på sykehuset til ul, og beibisen spreller og er i skikkelig fin form...ingen tegn til at det er noe galt, og ingen tegn på at jeg åpner meg osv..han så heller ikke hvor blødningen kom fra,men at det måtte være fra livmor eller livmortapp...

har ikke hatt sex siden lørdag heller...

men jeg er likevel redd!! var "bare" den ene lille blødningssporet tidlig idag, som nå er som bittelitt lysebrunt utflod... men har fortsatt menssmerter...mest i korsrygg...så tør nesten ikke lee på meg..

noen andre her som har opplevd dette og det har gått bra?

uff....det her er helt forferdelig:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg hadde en frisk blødning da jeg var 16 uker på vei. Ultralyd viste ikke tegn til noe galt. En uke senere fikk jeg menssmerter i korsrygg og brun utflod. Legen sykemeldte meg til rutineultralyd en uke senere. Smertene og utfloden forsvant etter en dag og jeg har ikke hatt det slik siden, er nå 23 uker. Jeg spurte jordmor på ul-kontroll om dette var vanlig og hun sa noen kan oppleve slikt. Ikke vet jeg hvorfor. Er bare glad for at det har gitt seg. Lykke til:)

Skrevet

tusen takk for svar:)

det hjelper faktisk høre at det går bra med andre..

blødde du mye den første gangen da? er så redd for at det er fødsel på gang:/

ja, skal nok bli overlykkelig jeg og,om dette gir seg:)

har ordinær ul om halvannen uke, så får krysse fingra:)

takk igjen, og lykke til du og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...