Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Hadde sa i begynnelsen på juli,uke 7.Ble oppdaget på innvendig ul. Blødde kun 3 dager...Ble gravid igjen etter 14 dager...Blitt veldig stor på kort tid og voldsom kvalme,tretthet,sultfølelse...Og magen er stor!! Det jeg lurer litt på er om det er mulig at jeg kanskje bar på to fostre og at den ene bare gikk til grunne....men det ville de vel sett på ul den gangen ikkesant? Er det noen som kan mer om dette enn meg så er jeg glad for svar...skal snart på ul, men ventetiden er laaang...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Begynte å blø kraftig i uke 6, ble tatt rett inn til ultarlyd pga smerter og blødning. På skjermen viste bare en tom forstersekk. Blodprøver ble tatt og da jeg tok nye etter 2 dager viste det at hormon nivået hadde begynt å synke litt. Men dette var usedvanlig høyt men fikk ikke noe forklaring på dette. Kom inn til utskrapning en uke etter. Fikk i kanyle, skiftet klær og skulle bare inn til rutinesjekk. Legen ble litt usikker og jeg ble tatt inn til en annen ultralyd. Der kom verdens flotteste hjertelyd og på skjermen viste deg seg ett lite embryo. MEn ingen fostersekk som de først såg. Fikk bare som forklaring at jeg muligens hadde vært gravid med tvillinger og mistet den ene. Ikke vet jeg men jeg kom meg ut så fort jeg kunne.. fikk litt sjokk i ettertid kan en si. Nå har jeg verdens ndeligste jente her. Og jeg tenker mange ganger på hvor nær jeg var på å miste henne. Vet jo ikke om detter er som din historie men kan jo hende du hadde 2 du også
Agehya Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Vet om flere som har trodd de hadde SA tidlig i svangerskapet, og som 9 mnd senere fødte. Så det er ikke så uvanlig visst.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Takk for svar...da er det altså mulig=0)) Da blir det spennende på ul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå