Gå til innhold

kommende mammaer fra eidsvoll/ullensaker omegn??


<3 15mnd, lyst på en til <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så fint!

det er nok ikke mange av oss her inne..

veit du om fler som ikke er her el? hadde vært koselig å få til babytreff ol etterhvert uten å måtte dra til oslo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig å se att det er fler av oss ja:) har termin i slutten selv, så det blir nok kansje mai på meg oxo.. men håper den kommer på termin selvfølgelig. ønsker meg en liten tyr:)

kansje få til noen treff etterhvert? litt lenger ut i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

jeg var der i uke 5for å sjekke att det faktisk var liv der(er så fryktelig pesimistisk!) da ble det innvendig ul, og vi fikk høre hjertelyd:)

 

skal dit igjen i slutten av uke 11. da håper jeg på utvendig ul, for innvendig er bitte litt ubehagelig, men går det ikke så går det ikke.

da skulle de sjekke att alle organer ol har utviklet seg riktig, blir spennende:)

 

det koster litt, men jeg kommer nok til å fortsette å ha jevnlig ul, da jeg som sagt er fryktelig pesimistisk, og trenger å få disse bekreftelsene på att ting er i orden!

 

jeg likte som du kansje skjønner godt kvinne klinikken på jessheim, anbefaller den på det sterkeste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som er bedre enn det, for jeg skal dit i morgen. Litt nerver på gang i dag i forhold til det. Blir liksom en bekreftelse. Håper alt står bra til selvfølgelig da.

 

Jeg fikk forresten beskjed om at etter uke 11 var det utvendig UL med mindre man er veldig overvektig, for da var det litt vanskelig å se. Han jeg snakket med på tlf virket veldig hyggelig, så jeg satser på at det går bra og at det bare er EN der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skal dere til jordmor? Har snakket med dem som er kommunejordmødre, men fikk liksom så dårlig inntrykk. Kan jo være at humøret ikke satt der det skulle, men er litt opptatt av god oppfølging. Vet det er to jordmødre som driver privat på Råholt, noen som har erfaring derifra??? De er vel ganske nyoppstartet tror jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei ei på 21:)er fra Råholt:D skal til jordmor på Fredag den 27/11 på helsestasjon i eidsvoll:) Og dah er jeg 21+2:) Så det blir spennende.. Venter en liten gutt:) Flere som skal ha Gutt:)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ei på 21:)er fra Råholt:D skal til jordmor på Fredag den 27/11 på helsestasjon i eidsvoll:) Og dah er jeg 21+2:) Så det blir spennende.. Venter:) Flere so vårt første barn:) og skal ha en liten gutt:D som ventes den 9 april:D Flere som får gutt:) Eller hvet hva di får:)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha en gutt :) Vår første... Blir veldig stas tror jeg. Vi hadde spikra jentenavnet, så var litt trist å skulle gi slipp på det, men nå har gutten ett navn også og vi gleder oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...