Chris Cullen Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 mannen har fri i morgen og vi tenkte og gjøre noe hyggelig hele familien. har en liten jente på 7mnd. er det noen som har noe forslag? er så lite oppfinsom i dag...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Smøre matpakke og gå tur i det fine været med piknik ute Dra på besøksgård og se på dyrene (hvis dere ikke kommer fra gård da...hehe) Badeland/svømmehall
Chris Cullen Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 gode ideer! men syntes så små barn det er gøy med dyr? skjønner de det? hehe. takk for forslag da!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Plutten min syns i alle fall det er veldig stas med pusekatten vår. Men så syns han det er stas å dra i håret mitt også, så lista for hva som er gøy ligger ikke så høyt for de små, hehe. Svømmehall er også morsomt, spesielt om de har oppvarmet basseng (plutt her koser seg på babysvømming og i bassenget i syden). Mini her syns forøvrig alt utenom vår egen stue er morro, så hadde jeg hatt kosedag med bare meg, mannen og ham så hadde det som er morro for oss vært morro for ham. Og morro for oss (eller kos da) er feks å trille tur og spise lunsj ute og se på ender på veien, hehe.
Chris Cullen Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 da blir det kanskje tur ved vannet og lunsj ute da:) takk damer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå