Gå til innhold

Er det for mye forlangt av barnefar...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei nydelig jente på 10 mnd. Er nå 12+0 på vei med nestemann, og er en del uvel og småkvalm. Blir utrolig kvalm av babymat, spesielt middag på glass, og grøt. Har derfor spurt barnefaren om han kan gi grøten på kvelden, da jeg bare sitter og brekker meg hvis jeg skal gi henne. Syns dere det er for mye forlangt av barnefaren? Er veldig ofte han "huffer" seg når han må gi henne grøten, dette fordi hun på slutten av dagen kan være veldig trøtt og derfor også grinete og vanskelig å gi mat. Hender også jeg må be ham om å gi middagsmat på glass hvis vi skal ha middag hun ikke kan spise... Hva syns dere.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - huffer han seg over slikt da hadde jeg ikke gledd meg mye til at nr. 2 kom!

Skrevet

Synes godt at barnefar kan gi barnet grøt så barnemor kan slappe litt. Fint at barnefar og barnemor deler på oppgavene

Skrevet

HI her. Takk for svar:) Syns ikke det er for mye forlangt jeg heller, med tanke på hvor lite tid de to har sammen på hverdagene. Han har liksom hatt ansvar for kveldsstellet- mating og bading, men etter det ble litt vanskelig å gi henne grøt (hun er utrolig grinete, og matingen tar laaaaang tid), så virker det som han har lite lyst til å ende dagen med henne med sutring.. Men er jo så forferdelig ekkelt å bli kvalm også...

Skrevet

"Barnefar" pleier å være noe alenemødre kaller faren til ungen sin, men det er altså slik at dere bor sammen? Da synes jeg det er rart at han ikke kan tilby seg å gjøre dette helt frivillig.

Skrevet

Høres ut som de har et fantastisk forhold: "barnefar" og klaging over å gi sitt eget barn mat....

Skrevet

Eh, for mye forlangt?!

Er ikke dette DERES barn!? Jeg er sjokkert over at det må forlanges i det hele tatt jeg!

Skrevet

Enig med kakemonstermosedamen..

Skrevet

Hva jeg synes??

Jo, det skal jeg si deg - jeg er OVERLYKKELIG for at det ikke er jeg som (snart) har 2 barn med denne mannen!!

Hvordan i all verden kan dette i det hele tatt være en problemstilling??? FOR en håpløs type!!!! Og dømmekraften din, da HI.....???

Skrevet

Herlighet, finn frem ryggraden din kvinne! Oppgitt...

Skrevet

Er ikke det normalt at både mor og far mater barnet? Og at det skal gå helt av seg selv- på en naturlig måte at han mater barnet oxo...

til HI- du bør vise ham disse kommentarene kanskje om han synes det er for mye forlangt å mate eget barn- uansett hvor grinete barnet er...

lykke til:)

Skrevet

Åh, kjære vene.. Dere skal nok få det fint når nr 2 kommer. Good luck!

Skrevet

Det er ikke rart hun er grinete hvis far sitter og huffer seg og egentlig ikke har lyst.

Hvis han kvier seg, så smitter det over på henne.

Selvsagt skal han mate sitt eget barn, særlig når du blir dårlig av lukten

Skrevet

Å herremin... Nå har alle dere anonyme fra krangleforum kommet over hit ja ser jeg. Ja,ja. Gidder faktisk ikke å la meg provosere...Takk for svar alle dere andre som har svart seriøst. Tror faktisk at du anonym 19.25 har rett,at det smitter over på henne. Virker som han har en slags romantisk forestilling om at det å være far til et lite barn bare er fryd og gammen. Gleder meg til han skal ha pappaperm, kan tenke meg det går seg til litt da. Det er det noen småtriks for å få henne rolig, men i og med at jeg er den som som oftest gir henne mat er det jo jeg som kjenner disse knepene best. Får tro han lærer etterhvert:) Kan ikke si jeg gruer meg til å få barn nr to med han nei, han er tro det eller ei en kjempeflink far på alle måter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...