Nina76. Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Er dere fornøyde med resultatet? Hvor mye la dere inn? Fra str til str? Hvor mye måtte dere betale for det? Er det noen som har et bilde jeg kan få se? Kan sende det på mail eller klippe bort hodet eller noe hvis dere vil. Lover å kun se på bildene selv, så så slette dem etterpå.
Tøysetipp Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Hvorfor ikke søke på bilder på nett. Google. Hvor mye man legger inn avhenger av hvordan utgangspunktet var, hvor store de ønsker de skal være etc. Det er så individuelt. Prisen ligger på mellom 35-50 000,- avhengig av hvilken klinikk som skal utføre brystoperasjonen.
Nina76. Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 Jeg vil høre personlige erfaringer. Hvor mye la DU inn? Hva måtte DU betale? Er DU fornøyd? Hvilken strørrelse gikk DU fra og til?
BettyBoob Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 veldig fornøyd la inn 275g i hvert bryst fra str 75A til 80B 25000 (i 2002)
Attekattenoa Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg hadde knapt en A-cup, la inn 220 ml i hver pupp, har nå en B (75). Jeg er lita og tynn og sa ifra til legen at jeg ønsket pupper som stod i forhold til resten av kroppen min, og det har jeg fått!!! Veldig veldig fornøyd! Opererte meg for 6 år sia og har ammet/ammer 2 barn etter det. Ikke hatt noen problemer av noe slag og puppene er like fine. De ser veldig naturlige ut! Jeg la de under muskelene slik at jeg skulle slippe den markerte overgangen fra selve puppen til bryst"kassa". Livredd for typiske silikonpupper! IKKE pent. Jeg betalte 24000 på Fornebuklinikken i Oslo. Har anbefalt dem til flere jeg kjenner og på bakgrunn av dette har 6 venninner av meg også operert seg der - alle er veldig fornøyde!
Nina76. Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Tusen takk for svar. Det er ca noe slikt som dere har jeg ser for meg. Ikke så innmari mye liksom. Jeg er B-cup nå, og kan tenke meg å bli en fin C. Vil jo da fredeles ha forholdsvis små pupper, men mer passe til den jeg er. Jeg er 172 høy og normalt bygd. Ikke lubben, men heller ikke sylslank. C-vup vil IKKE se stot og unaturlig ut på meg. :-)
Attekattenoa Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Ingen fare med C-cup! =) Det tror jeg bilr veldig bra! Jeg kunne faktisk hatt litt større uten at det hadde sett unaturlig ut. De jeg kjenner med silikon har som regel C eller mer
BettyBoob Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 jeg er 167 og 63 kg, og kunne hatt litt større i forhold til fasongen min. Legen insisterte kraftig på å legge inn 300g, men jeg nekta og vi ble enige om 275, hehe!
SuperGlad Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 kjempefornøyd! la inn 400 i hver. Gikk ifra 75B til 70D/E i vanlig lindex/H&M str. Str 70F i skikkelig undertøysbutikker. Betalte 29 000. vil ikke vise noen bilder :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå