Gå til innhold

oktobergutt ble september gutt.. :)


longbeach

Anbefalte innlegg

hadde termin 4.10,men sånn ble det itte....

8.9 ble je lagt inn på sykehuset for svangerskapskløe som viste seg og være at leververdiene mine var for høye...legene bestemte seg for å sette meg igang.. noe som tok tre dager og fire modnings piller før je lå i senga og kjente noe bare rant og joda..vannet gikk...hehe...det hele tok 9 timer fra vannet gikk så ska vel si meg heldig der ettersom dette var min første fødsel..:) riene ble værre og værre etterhvert,pressrier på 4 cm åpning,noe som resulterte til en del sting i etterkant og gutten satt fast så måtte klippes opp noe som ble enda flere sting igjen og ble tatt med tang.. alt i alt syns je dette gikk veldig bra og stingene merka je itte ble sydd eller noe så dette er ittno å være redd for (sjøl var je hysterisk og redd for dette)

Idag er emil leander 10 dager,alt går fint,vi har kommet oss hjem og begynt på familielivet... Det er herlig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Har vært livredd for å føde jeg også, så jeg blir like glad hver gang noen forteller meg at det er ikke noe å være redd for.

 

Kos deg videre med den lille familien din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk=)

ja,det skjønner je...men når det kommer til stykke er det itte så ille som noen ska ha det til...er jo itte godt,itte det je sier..men man glemmer det me en gang...:) og er så sinnsykt verdt det!=D

Gled deg du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Godt å høre!!

At det virkelig er sant, mener jeg.. At man glemmer det så fort. De som har eldre unger, ja. Det er forstålig.. Men hurra for tøffe jenter som deg som står frem én uke etterpå og sier det samme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...