Meg og bøllegutta!! Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 mannen lurte på om jeg ville være med på tur i slutten av oktober : ) Og det vil jeg jo Jeg lurer på om jeg vil dra til Barcelona , men ønsker gjerne noen tips om hvor det er fint å dra : )
tante grusom master of law Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Romaaaaaa!!!!! Verdens fineste og mest romantiske by ifølge meg:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Dra til Barcelona; det er en super by! Ellers er Alicante også veldig fint, litt mindre, men har alt det man trenger av shopping, opplevelser, god mat/ drikke og fine hotell.
nitro circus Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Hadde gått for Roma.....eller Athen!
stolt mamma til 2 Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 skottland er den mest romantiske plassen jeg har vært.var i en liten by som heter troon kjempeherlig plass. har vært i paris tidligere men som sagt ingenting slår skottland.
Bolla:) Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Bracelona...har ALT!! elsker den byen har vel vært der 3 ganger nå...strand,shopping,trange kosleige gater,vakre bygninger...ahhh:)
*Lissi* Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Vi skal til Dublin i oktober. Aner ikke om det er romantisk, for har aldri vert det. Blir herlig uansett, bare jeg og sambo i 4 dager *sukk*:-))
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Jeg min kjære var i New York i slutten av sist måned!! Anbefales..byen har jo alt som alle sikkert vet:)) Vi reiste tidlig torsdag og var hjemme mandag på dagen så vi fikk utnyttet alle de 4 dagene,perfekt;))
Meg og bøllegutta!! Skrevet 23. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2009 Takk for mange svar og forslag : ) Vi heller mot sydeuropa i håp om å få litt mildere være og sol : ) Så Athen, Roma og Barcelona er høyt oppe på lista : )
~~ElleMelle~~ Skrevet 23. september 2009 #11 Skrevet 23. september 2009 Barcelona, Madrid og Sevilla er herlige byer. (Sikkert Roma også, har ikke vært der) Jeg syns ikke Athen har det samme som de spanske byene... Lisboa er også toppers forresten.
fru grim Skrevet 23. september 2009 #12 Skrevet 23. september 2009 Hørtes herlig ut og fikk lyst på en langweekend med min kjære jeg også ) Men hvor bestiller man billigst slike turer?
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. september 2009 #13 Skrevet 23. september 2009 Hotell er veldig fint å finne på www.booking.com ; man betaler ingen ting før ved avreise fra hotellet Fly: skyscanner.net, norwegian.no, klm.no, ryanair.com, sas.no, lufthansa.com kan selvsagt finne pakker fly+hotell på f.eks ticket.no eller travellink.no, men vi bestiller alltid separat og syens det gir mest fleksibilitet mtp bl.a flyavganger.
Miss Foster Skrevet 23. september 2009 #14 Skrevet 23. september 2009 Barcelona - uten tvil. Har bodd der selv i over ett år og den byen har ALT. Du kommer til å forelske deg totalt i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå