Gå til innhold

Romantisk langweekend med min kjære mann.....ønsker reisemåltips

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen lurte på om jeg ville være med på tur i slutten av oktober : ) Og det vil jeg jo

Jeg lurer på om jeg vil dra til Barcelona , men ønsker gjerne noen tips om hvor det er fint å dra : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romaaaaaa!!!!! Verdens fineste og mest romantiske by ifølge meg:)

Skrevet

Dra til Barcelona; det er en super by!

Ellers er Alicante også veldig fint, litt mindre, men har alt det man trenger av shopping, opplevelser, god mat/ drikke og fine hotell.

Skrevet

Hadde gått for Roma.....eller Athen!

Skrevet

skottland er den mest romantiske plassen jeg har vært.var i en liten by som heter troon kjempeherlig plass.

har vært i paris tidligere men som sagt ingenting slår skottland.

Skrevet

Bracelona...har ALT!! elsker den byen har vel vært der 3 ganger nå...strand,shopping,trange kosleige gater,vakre bygninger...ahhh:)

Skrevet

Vi skal til Dublin i oktober. Aner ikke om det er romantisk, for har aldri vert det. Blir herlig uansett, bare jeg og sambo i 4 dager *sukk*:-))

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Jeg min kjære var i New York i slutten av sist måned!!

Anbefales..byen har jo alt som alle sikkert vet:))

Vi reiste tidlig torsdag og var hjemme mandag på dagen så vi fikk utnyttet alle de 4 dagene,perfekt;:)))

Skrevet

Takk for mange svar og forslag : )

Vi heller mot sydeuropa i håp om å få litt mildere være og sol : )

Så Athen, Roma og Barcelona er høyt oppe på lista : )

Skrevet

Barcelona, Madrid og Sevilla er herlige byer. (Sikkert Roma også, har ikke vært der) Jeg syns ikke Athen har det samme som de spanske byene... Lisboa er også toppers forresten.

Skrevet

Hørtes herlig ut og fikk lyst på en langweekend med min kjære jeg også :o) Men hvor bestiller man billigst slike turer?

Skrevet

Hotell er veldig fint å finne på

www.booking.com ; man betaler ingen ting før ved avreise fra hotellet

Fly: skyscanner.net, norwegian.no, klm.no, ryanair.com, sas.no, lufthansa.com

kan selvsagt finne pakker fly+hotell på f.eks ticket.no eller travellink.no, men vi bestiller alltid separat og syens det gir mest fleksibilitet mtp bl.a flyavganger.

Skrevet

Barcelona - uten tvil. Har bodd der selv i over ett år og den byen har ALT. Du kommer til å forelske deg totalt i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...