Gå til innhold

forlot mann og seng....

fjellgeita♀09 ♂10baby14

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til fordel for en smal skumgummimadrass på gulvet, og skal sies at jeg har ikke sovet så godt på ... ja, jeg kan ikke huske å ha sovet så godt noen gang. Har virkelig slitt med nattesøvnen, egentlig gjennom hele svangerskapet. Har heller ikke sovet noe særlig på dagtid.

Idag føler jeg meg som et helt nytt menneske!! Følte at jeg kunne sove og sove og sove og sove, men tilslutt måtte jeg bare stå opp. Håper virkelig at den madrassen gjør like stor suksess inatt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, flere som har det som jeg!

Kastet ut min bedre halvpart fra senga jeg da, så var vel litt omvendt. Men det var etter ganske mange bekreftelser på at det gikk helt greit for min kjære å sove et annet sted. Og jeg også sover som en Gud nå i forhold, men jeg savner å ha noen ved siden av meg da... Nå er det bare pottifar i magen som vekker meg med jevne mellomrom :)

Skrevet

Far tilbød seg å sove på madrassen, men jeg insisterte på at jeg ville ligge på den, for husker at jeg har sovet veldig godt på den en gang før. hehe:) Måtte selvsagt på do et par ganger iløpet av natten, men det er jo ingenting i forhold til hva det har vært.

Leste nettopp på vg. eller db.no, at mange sliter med søvnforstyrrelser fordi de deler seng med noen, og jeg tror det er en sannhet idet. man ligger der og forstyrrer hverandre i søvne: Skumper borti hverandre og sloss om dyna :P

Men vi skal nok dele seng igjen, så fort den ungen er ute. 2.5 uker til termin!! :)

Kos deg videre i senga, med eller uten mann!! ;)

Skrevet

Mannen min sover som en stein hele natten. Men jeg derimot sliter litt mer. Nå når han er i utlandet så sover jeg faktisk bedre om natten. Litt synn å si det, men jeg sover bedre uten min bedre halvdel ved siden av meg. Men selvfølgelig synes jeg det er skikkelig tryggt og godt å ha han inntil meg når vi sover.

Skrevet

Hehe, her har også samboer flyttet inn på annet rom. Både han og jeg sover bedre, jeg er jo opp x antall ganger hver natt, og gulvet vårt knirker som besatt når denne hvalrossen( les: MEG) beveger seg for å gå på do....ler. Det skal sies at han snorker, så jeg sover bedre nå jeg også;-) Vi holder på å bygge på nytt soverom, så vi får "flytte" sammen igjen på det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...