Gå til innhold

Han finnes ikke romantisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite hjertesukk herfra.Samboeren min finnes ikke romantisk. Jeg blir så lei meg når jeg leser om folk som får roser, gaver, folk som erklærer pene ting i all offentlighet på Facebook...

 

Vi har bodd sammen i syv år og har en gutt på fem, prøver å få et barn til men har hatt to aborter det siste året. Han er fantastisk i krisesituasjoner, han er en god far...ja, det er masse positivt som gjør at jeg vil fortsette å være sammen med ham.

 

Men altså. Han sier sjelden noe pent til meg, aldri gaver eller blomster, kommer aldri med forslag til noe vi to kan gjøre sammen...Vil ikke gifte seg, heller.

 

Men han er veldig keen på å få et barn til, og snakker om framtida vår - ellers hadde jeg lurt på hvilket framtidsperspektiv han opererer med. Det virker som han har tenkt å fortsette å bo sammen med meg, men jeg lengter sånn etter litt romantikk! Skal jeg leve resten av livet mitt uten at en mann sier noe vakkert til meg - jeg vil jo ikke fly etter andre når jeg er sammen med ham?

 

Noen som har en strategi...??

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere sex ? Virker som han har mistet interessen for deg. Vet du om han er utro ? Virker som du bare er "personen" hans.. en som sikkert lager mat til han, vasker klærna, tar seg av barnet, bære frem et nytt barn mens han tydeligvis lever livet ellers og unngår deg så mye han klarer....

 

Syns du skal gjøre deg mer attraktiv... få han til å ville ha deg igjen, gjør deg spennende.

Skrevet

Slutt å furte. Du er heldig.

 

Han er lojal, inkluderende og tillitvekkende. han er glad i deg, han inkluderer deg i sin fremtid, han ser på dere som sin familie og han er kanskje mer avhenglig av deg enn du tror.

 

Den positive bekreftelsen man får av roser, "pene ord" eller av at mannen setter små søte utsagn på facebooksida si er bare overflatisk. Å gjøre alt han gjør i praksis, å få hverdagen til å gå rundt - det er også en stor kjærlighetserklæring.

 

Jeg ble en gang "tatt med storm" av en romantiker. han kalte meg dronning, ville bare være min "tjener" følte seg "begunstiget ved å få lov å elske meg" og blabla.

 

han mente det sikkert, der og da. Men en fyr som til de grader lever på en rosa sky og venter magi hver gang dere har sex og venter gullkorn hver gang du åpner munnen for å si noe - vel en sånn mann faller med et brak og blir skuffet så snart det viser seg at drømmekvinnen er en levende kvinne av kjøtt og blod, med feil og skavanker... Fallet ble dypt.

 

Kanskje det DU har funnet er ekte kjærlighet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...