Gå til innhold

Jeg har en stor pupp og en liten pupp............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan trøste og gi meg råd på hva jeg skal gjøre ???

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan trøste deg med at vi er i alle fall to som er lik da.... Og ja, det er ikke alltid like greit...

Skrevet

vi er offisielt tre.. :) trøst og trøst. en god bh hjelper, en snill og god mann - og tanken på brystoperasjon (for min del iallefall) holder meg oppe :)

Skrevet

Det har jeg også...

Jeg venter mitt første barn nå, og dersom det blir enda større forskjell på dem etter jeg har fått de barna jeg skal og er ferdig med amming, så kommer jeg nok til å operere dem, og ta et løft i samme slengen :)

Det er ganske stor forskjell nå, så dersom forskjellen blir noe særlig større nå, så kommer jeg til å slite med å finne BH som passer :S

Skrevet

hvilke bh anbefaler du?

16:29- jeg skulle hatt en cup til ene og en annen str til den andre. Mannen i huset bryr seg fint lite, mener jeg bør være fornøyd med meg selv. Men jeg selv føler at "alle" ser det, det synes godt at jeg er "skjev", skulle gjerne kunne gjort noe, men for min del blir det aldri snakk om operasjon. Men innlegg til å ha i bh hadde jo vært fint å få laget til, slik at den lille hadde fylt bh lik den store....

Skrevet

HI her...

Det er veldig godt å høre at det er flere som meg :-)

Men det er jammen ikke enkelt! Jeg sliter så enormt psykisk.

Offentlig bading går rett og slett ikke :-(

Bh'er passer aldri som de skal...

Skrevet

Man får kjøpt silikoninnlegg på nettet, blant annet på ebay. De vil passer iallefall fint i bh-er som har innlegg fra før.

De gjør jo ikke det lille brystet ditt større, men utgjevner iallefall størrelsen så det ikke synes utad.

Jeg skjønner deg godt, har en venninne som sliter med det samme. Det er lett for mannen å si at du skal like deg selv, men han har ikke vært i dine sko....

Skrevet

Ja, det var lurt.... Takk for tips og medfølelse

Men tror jeg kommer til å gjøre noe drastisk med det en gang

HI

Skrevet

Jeg også. Når jeg pynter meg har jeg silikoninnlegg på ene siden.

Skrevet

En gammel venninne av meg hadde dette problemet. Hun fikk en brystoperasjon med silikoninnlegg i det ene brystet for å rette opp forskjellen gratis, da hun slet psykisk med dette. Vet ikke "hvor mye" man må slite for å få dette sponset men.

Skrevet

Jeg bruker også et sånt innlegg. Du får det også på skikkelige undertøysforretninger. Anbefales :-)

Skrevet

har lest at en kan gå til legen sin å få legeerklæring på at en har forskjellige str på puppene, og kan da få spesialformet innleg som du legger i bhen så synes det ikke at det er forskjellig str. Jeg sliter spes med kjolebruk og tettinntilsittende topper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...